Wizyty

Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta? angle

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Jak dodać wizytę? angle

Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej

Co oznacza status zaplanowana? angle

Jest to wizyta oczekująca.

Co oznacza status zakończona? angle

Wizyta, która się odbyła.

Co oznacza status przeterminowana? angle

Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.

Jak zobaczyć wizyty usunięte? angle

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.

Jak zobaczyć wizyty nieopłacone? angle

W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć tylko e-Wizyty? angle

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.

Dlaczego nie widać wizyt zakończonych? angle

Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".

Dlaczego nie widać przerw? angle

Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".

Jak zobaczyć wszystkie wizyty danego dnia razem z usuniętymi? angle

W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć wizyty jednego użytkownika? angle

Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.

Jak mogę zobaczyć wizyty danego specjalisty w wybranym dniu? angle

Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.

Jak mogę zobaczyć wizyty w konkretnym gabinecie? angle

Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.

Jak mogę pobrać księgę przyjęć? angle

Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację