Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej
Jest to wizyta oczekująca.
Wizyta, która się odbyła.
Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.
W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.
Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".
Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".
W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.
Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.
Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.
Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.
Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.
Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.
Są to wizyty po terminie.
Za pomocą przycisku "+ dodaj pacjenta" w oknie "Wizyta grupowa". Sprawdź więcej
Klikamy w wizytę na poziomie "Kalendarz" i w oknie "Wizyta grupowa" u dołu, wybieramy przycisk "Odwołaj wizytę".
Tak naprawdę na wizytę grupową możesz zapisać bardzo dużą ilość pacjentów. System blokuje dopiero ilość powyżej miliona.
W oknie "Wizyta grupowa" klikamy w “Odwołaj” przy wybranym pacjencie.
Edytując wizytę i zmieniając liczbę uczestników za pomocą suwaków lub wpisując ją ręcznie. Sprawdź więcej
Wybierając “Edytuj wizytę” lub przycisk “Karta pacjenta”.
Wizyta na której może być więcej pacjentów. Sprawdź więcej
Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej
Tak, klikając odwołaj przy pacjencie.
Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej.
W zakładce Wizyty ustawiamy suwak na wizyty anulowane i wizyty usunięte. Zobacz więcej.
Oznacza to, że wizyta została zakończona.
Jest to pacjent, który zarejestrował się w „Rejestracji online” i wymaga zatwierdzenia. Zobacz więcej.
Wchodząc w zakładkę „Wizyty” i przy konkretnym pacjencie klikamy w „Podgląd wizyt”.
Jest to oznaczenie e-Wizyty.
Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w moje konto, zakładka „Użytkownicy”. U danego lekarza wchodzimy w „Edytuj użytkownika”, możemy ustawić domyślny czas wizyty. Zobacz więcej.
Wchodzimy w kalendarz, wybieramy pacjenta, u którego chcemy zmienić czas wizyty. W „edycji wizyty” możemy zmienić czas wizyty.
1) ZnanyLekarz — gdy wizyta zostanie zapisana przez portal ZnanyLekarz.pl
2) Rejestracja online — gdy wizyta wpadnie z widgetów udostępnianych na swoich stronach + wizytówka na domenie Medfile
3) haloDoctor — gdy wizyta zostanie zapisana przez haloDoctor.pl, konsultacje-online, medfile.pl/konsultacje, medonet.
4) Brak statusu/Wizyta własna — gdy wizyta zostanie zaplanowana przez użytkownika Medfile.
Wchodzimy w zakładkę „Wizyty”. W dolnym prawym rogu klikamy w „archiwum wszystkich wizyt”. Pokaże nam się lista wizyt. Przy usuniętej wizycie będzie znajdował się przycisk „przywróć wizytę”.
Wchodzimy w zakładkę „Wizyty”. Po prawej stronie zaznaczamy potrzebne dla nas parametry. Naciskamy znak suwaka przy haśle „pokaż usunięte”. Klikamy przycisk „szukaj wizyty”. Wybieramy interesujący nas dzień. W ten sposób wyświetlą nam się wszystkie usunięte wizyty w danym dniu, a przy każdym zestaw informacji „kto i kiedy usunął wizytę”.
Wchodzimy w interesującą nas wizytę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się ikona zegara. Klikając w nią, wyświetli się nam cała historia zmian wraz z danymi: data i osoba, przez którą została dodana czy zedytowana.
Tak, przy każdej pozycji można umówić pacjenta, a lista wyszuka najbliższego wolnego terminu.
Tak, wyszukiwarka terminów pozwala wybrać zakresu, w którym należy poszukać terminu.
Wchodzimy w interesującą nas wizytę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się źródło wizyty- najeżdżając na nie, pokaże nam się czas utworzenia wizyty.
W kalendarzu nie widać usuniętych wizyt. Można jednak je zobaczyć, wchodząc w zakładkę „Wizyty” i aktywację suwaka „Pokaż usunięte”.
Wchodzimy w zakładkę „Wizyty". Po prawej stronie aktywujemy dwa suwaki „pokaż usunięte” oraz „pokaż przerwy”. Klikamy, szukaj wizyty. Wybieramy interesujący nas dzień. Wyświetlą nam się wszystkie usunięte przerwy, w tym dniu z informacjami przez kogo została usunięta.
Wchodzimy w zakładkę „Wizyty. Po prawej stronie aktywujemy dwa suwaki „pokaż usunięte” oraz „pokaż przerwy”. Klikamy, szukaj wizyty. Wybieramy interesujący nas dzień. Wyświetlą nam się wszystkie usunięte przerwy w tym dniu z informacjami o dacie usunięcia.
Wchodząc w edycję zaplanowanej wizyty należy kliknąć “Wyślij do pacjenta link do płatności”. Następnie zaznaczyć, w jakiej formie chcemy wysłać link (sms/mail), ewentualnie zmienić kwotę płatności, a na końcu zatwierdzić klikając w przycisk “Wyślij do pacjenta”.
Informacja o statusie płatności jest widoczna przy zaplanowanej wizycie. Zobacz więcej.
Nieopłacone wizyty nie są anulowane, aby system robił to automatycznie, należy zmienić ustawienia. Wchodzimy w zakładkę “Kalendarz” - “Ustawienia”. Na dole okna aktywujemy suwak “Automatycznie odwołaj wizytę jeśli nie została opłacona”, a następnie wybieramy: rodzaj wizyty (e-wizyta/stacjonarna), skąd pochodzi wizyta (kalendarz, rejestracja online) oraz po jakim czasie od wysłania linku ma zostać anulowana.
Status “Anulowano” oznacza, że wizyta nie została opłacona i skończyła się ważność linka. Zobacz więcej.
O wysokości przedpłaty decyduje osoba tworząca daną usługę.
Aby przy anulowanej wizycie wykonać zwrot przedpłaty, należy w oknie “Czy jesteś pewien, że chcesz odwołać wizytę?” zaznaczyć suwak “Utwórz zwrot”, wpisać kwotę i zapisać zmiany.
Tak, po zapisaniu się na wizytę pacjent dostaje maila z linkiem do płatności. Zobacz więcej.
Regulamin rejestracji online jest widoczny przy rejestracji na wizytę (należy go zaakceptować) oraz na wizytówce. Zobacz więcej.
Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
Nie, wizyty usuniętego użytkownika są widoczne w kartotekach pacjentów.
Tak. Przypomnienia o wizytach (jeśli są aktywne) wysyłają się automatycznie 1, 2 lub 3 dni przed wizytą o wskazanej godzinie.
Szablony są dostępne tylko dla użytkownika, który je stworzył.
Tak. SMS lub e-mail z prośbą o pozostawienie opinii, wyjdzie do pacjenta po każdej wizycie powtarzalnej.
Tak, można używać wcześniej zakupionych przez pacjenta pakietów do umawiania wizyt powtarzalnych.
Możesz ustawić wizytę powtarzalną:
Po otwarciu karty wizyty u dowolnego pacjenta do każdego pola tekstowego można dodać szablon. Aby to zrobić, należy kliknąć przycisk “Szablony”, a następnie “Dodaj Szablon”. W kolejnym kroku uzupełniamy tytuł szablonu oraz jego treść i zapisujemy zmiany. Aby skorzystać z szablonu, wystarczy ponownie kliknąć przycisk Szablony i wybrać interesującą nas pozycję z listy. System umieści treść wybranego szablonu w odpowiednim polu.
Jak najbardziej tak. Należy jednak pamiętać o tym, że etykiety przypiszą się tylko do tej danej wizyty. W celu zastosowania zmiany do wszystkich wizyt powtarzalnych — należy oznaczyć suwak "Zastosuj zmiany do wszystkich nieotwartych wizyt" na niebiesko.
Tak, jest możliwość, aby usunąć wybraną wizytę powtarzalną.
SMS do pacjenta z informacją o wizycie, wychodzi tylko do 1 wizyty powtarzalnej. Jeśli do następnej wizyty będziesz chciał wysłać pacjentowi SMS, musisz zrobić to ręcznie.
Jak najbardziej tak. Możesz używać aplikacji mobilnej Medfile do umawiania wizyt powtarzalnych.
SMS z linkiem do płatności, w przypadku wizyt powtarzalnych wychodzi tylko do 1 wizyty.
Nie, nie ma możliwości, aby kopiować wizyty powtarzalne.
Jak najbardziej tak. Wystarczy, że podczas tworzenia wizyty przejdziesz do „Wizyty grupowej” i za pośrednictwem suwaka aktywujesz wizytę powtarzalną. Trzeba jednak pamiętać o tym, że pacjenci pojawiają się tylko w pierwszej wizycie powtarzalnej, w pozostałych wizytach, pacjentów trzeba dodać ręcznie.
Jak najbardziej tak, w wizytach powtarzalnych masz możliwość, aby zmienić specjalistę, gabinet czy godzinę wybranej wizyty.
Tak, pamiętaj tylko o tym, aby wybrać przycisk "+ Dodaj pacjenta". Sprawdź więcej.
Nie, notatki do wizyty nie kopiują się do poszczególnych wizyt grupowych.
Tak, po dodaniu etykiety w wizycie grupowej, jest ona widoczna w każdej poszczególnej wizycie.
Tak, kartę wizyty trzeba u każdego pacjenta uzupełnić z osobna.
Wizytę grupową możesz dodać zarówno bezpośrednio z zakładki "Kalendarz", jak i zakładki "Wizyty".
Jak najbardziej tak. Należy jedynie pamiętać o tym, że na każdej wizycie trzeba dodać pacjentów osobno.
Tak, pacjent podczas rejestracji online do Twojego gabinetu jest informowany o tym, że będzie uczestniczył w wizycie grupowej.
Z perspektywy zakładki „Pacjenci” przy każdym pacjencie kliknij przycisk „Przydziel pacjenta”.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.
Tak, ale edycja usługi będzie widoczna tylko w głównej wizycie, a nie u poszczególnych pacjentów.
Nie, nie ma takiej możliwości.
Nie, godzina zmieni się tylko w 1 wizycie, nie zmieni się w każdej cyklicznej.
Nie, takie możliwości są zablokowane.
Nie, nie ma takiej możliwości.
Od wizyt tradycyjnych nie różnią się niczym, warto pamiętać jedynie, że w przypadku wizyt grupowych, do każdego pacjenta wysyłany jest indywidualny link.
Jak najbardziej tak, bez żadnych ograniczeń.