Moje konto

Ustawienia SMS

Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS? angle

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

Co to jest własna nazwa nadawcy w ustawieniach sms? angle

Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
 

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms? angle

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Dlaczego w wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie nie ma daty ani godziny? angle

Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}. 
 

Jak ustawić SMSa z kodem e-Recepty? angle

Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać. 
 

Jak sprawdzić historię wiadomości SMS do pacjenta? angle

Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy numerze telefonu znajduje się ikonka dymka z cyfrą, gdzie po kliknięciu pokaże nam się cała historia wiadomości SMS.
 

Jak sprawdzić ile mam dostępnych SMSów? angle

Aktualna ilość dostępnych SMSów wyświetla się na pasku w górnej części ekranu. Zobacz więcej
 

Czym różni się pole tekstowe od obszaru tekstowego? angle

W polu tekstowym można wprowadzić jedną linijkę tekstu, a w obszarze tekstowym wiele.
 

Jak podejrzeć billing wszystkich wysłanych SMSów do pacjentów? angle

Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” następnie “Powiadomienia SMS”. Zobacz więcej

Czy niewykorzystane SMSy z pakietu przechodzą na kolejne miesiące? angle

Tak. SMSy z pakietu nie mają limitu czasu. Zobacz więcej
 

Czy niewykorzystane SMSy z abonamentu przechodzą na kolejne miesiące? angle

Nie. Abonament odnawia się co miesiąc, a niewykorzystane SMSy nie przechodzą na kolejne miesiące. Dowiedz się więcej
 

Jak zakupić pakiet SMS? angle

Aby zakupić pakiet SMS, należy kliknąć przycisk Moje konto — Powiadomienia SMS — Zakup pakiet SMS. Następnie wybieramy interesujący nas pakiet — wybieramy “Przejdź dalej” - sprawdzamy dane — zatwierdzamy przyciskiem “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Co się stanie, gdy skończą mi się dostępne SMSy? angle

Po wykorzystaniu dostępnych SMS-ów wiadomości przestaną się wysyłać. W każdej chwili można jednak rozszerzyć pakiet (zakupić nowe SMS) lub poczekać na nową pulę.

Kiedy odnawia się abonament SMS? angle

Abonament odnawia się automatycznie co miesiąc wraz z odnowieniem licencji. Przykładowo: jeśli kupiliśmy licencję 10 maja, to licencja i abonament odnawiają się 10 dnia każdego miesiąca. 
 

Czym różni się pakiet od abonamentu SMS? angle

Abonament SMS odnawia się co miesiąc, natomiast pakiet to jednorazowe doładowanie. Niewykorzystane SMSy z abonamentu przepadają, w przypadku pakietu — przechodzą na kolejny miesiąc.

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów się na prezentację