Moje konto
Ustawienia SMS
Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?
Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej.
Co to jest własna nazwa nadawcy w ustawieniach sms?
Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?
Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
Dlaczego w wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie nie ma daty ani godziny?
Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}.
Jak ustawić SMSa z kodem e-Recepty?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać.
Jak sprawdzić historię wiadomości SMS do pacjenta?
Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy numerze telefonu znajduje się ikonka dymka z cyfrą, gdzie po kliknięciu pokaże nam się cała historia wiadomości SMS.
Jak sprawdzić ile mam dostępnych SMSów?
Aktualna ilość dostępnych SMSów wyświetla się na pasku w górnej części ekranu. Zobacz więcej.
Czym różni się pole tekstowe od obszaru tekstowego?
W polu tekstowym można wprowadzić jedną linijkę tekstu, a w obszarze tekstowym wiele.
Jak podejrzeć billing wszystkich wysłanych SMSów do pacjentów?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” następnie “Powiadomienia SMS”. Zobacz więcej.
Czy niewykorzystane SMSy z pakietu przechodzą na kolejne miesiące?
Czy niewykorzystane SMSy z abonamentu przechodzą na kolejne miesiące?
Nie. Abonament odnawia się co miesiąc, a niewykorzystane SMSy nie przechodzą na kolejne miesiące. Dowiedz się więcej.
Jak zakupić pakiet SMS?
Aby zakupić pakiet SMS, należy kliknąć przycisk Moje konto — Powiadomienia SMS — Zakup pakiet SMS. Następnie wybieramy interesujący nas pakiet — wybieramy “Przejdź dalej” - sprawdzamy dane — zatwierdzamy przyciskiem “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Co się stanie, gdy skończą mi się dostępne SMSy?
Po wykorzystaniu dostępnych SMS-ów wiadomości przestaną się wysyłać. W każdej chwili można jednak rozszerzyć pakiet (zakupić nowe SMS) lub poczekać na nową pulę.
Kiedy odnawia się abonament SMS?
Abonament odnawia się automatycznie co miesiąc wraz z odnowieniem licencji. Przykładowo: jeśli kupiliśmy licencję 10 maja, to licencja i abonament odnawiają się 10 dnia każdego miesiąca.
Czym różni się pakiet od abonamentu SMS?
Abonament SMS odnawia się co miesiąc, natomiast pakiet to jednorazowe doładowanie. Niewykorzystane SMSy z abonamentu przepadają, w przypadku pakietu — przechodzą na kolejny miesiąc.
Czy każdy użytkownik ma oddzielną pulę dostępnych SMSów?
Pula SMS-ów jest wspólna dla wszystkich użytkowników.
Czy za nadawcę wiadomości SMS trzeba dodatkowo zapłacić?
Tak, jest to opcja dodatkowo płatna w naszym systemie. Możesz podać swoją nazwę własną do 11 znaków.
Jaką nazwę można wpisać w nadawcy wiadomości SMS?
Nadawca SMS może zawierać znaki:
- małe litery: a-z (bez polskich znaków diakrytycznych np. ą, ę, ź)
- wielkie litery: A-Z (bez polskich znaków diakrytycznych np. Ą, Ę, Ź)
- cyfry: 0-9
- symbole: . & @ – + _ ! %
- spacja
Jak aktywować powiadomienie SMS?
Należy wejść przy danym powiadomieniu w "Ustawienia", a następnie zaznaczyć suwak przy "Aktywuj". Sprawdź więcej.
Czy mogę wysyłać SMS w innym jeżyku niż polski?
Jak najbardziej tak! Z listy rozwijanej możesz wybrać inny język, w którym chcesz wysłać SMS do pacjenta.
Ile znaków może zawierać 1 wiadomość SMS?
1 wiadomość SMS, może zawierać maksymalnie 153 znaki.
Czy pacjent może odpowiedzieć na wysłanego przez nas SMS-a?
Jak najbardziej tak. Należy pamiętać jedynie o tym, że możliwość odpowiadania na SMS przez pacjentów automatycznie blokuje się po upływie 3 dni.
Czy zakupiony pakiet SMS ma „Termin ważności"?
Nie, zakupiony pakiet SMS jest ważny tak długo, aż nie wykorzystasz wszystkich SMS z puli. Sprawdź więcej.
Jak długo ważny jest abonament SMS?
Abonament SMS jest ważny w danym okresie rozliczeniowym, jeśli nie zostanie on wykorzystany — SMS przepadają.
Jak ustawić język powiadomień SMS u pacjenta?
Z perspektywy zakładki „Pacjenci” wchodźmy u danego pacjenta w „Edytuj dane pacjenta” - a następnie z listy rozwijanej wybieramy odpowiedni język powiadomień.
Jak wyłączyć wysyłkę SMS w przypadku pojedynczej wizyty?
Podczas tworzenia wizyty klikamy w checkbox przy „Nie wysyłaj wiadomości SMS”.
Gdzie mogę sprawdzić odpowiedzi pacjenta na moją wiadomość SMS?
Z perspektywy zakładki Powiadomienia SMS” można sprawdzić wszystkie przychodzące oraz wychodzące wiadomości SMS.
Pokaż więcej pytań