Jest to wizyta oczekująca.
Wizyta, która się odbyła.
Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.
W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.
Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".
Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".
W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.
Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.
Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.
Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.
Są to wizyty po terminie.
W zakładce Wizyty ustawiamy suwak na wizyty anulowane i wizyty usunięte. Zobacz więcej.
Oznacza to, że wizyta została zakończona.