Tak. SMS lub e-mail z prośbą o pozostawienie opinii, wyjdzie do pacjenta po każdej wizycie powtarzalnej.
Tak, można używać wcześniej zakupionych przez pacjenta pakietów do umawiania wizyt powtarzalnych.
Możesz ustawić wizytę powtarzalną:
Jak najbardziej tak. Należy jednak pamiętać o tym, że etykiety przypiszą się tylko do tej danej wizyty. W celu zastosowania zmiany do wszystkich wizyt powtarzalnych — należy oznaczyć suwak "Zastosuj zmiany do wszystkich nieotwartych wizyt" na niebiesko.
Tak, jest możliwość, aby usunąć wybraną wizytę powtarzalną.
SMS do pacjenta z informacją o wizycie, wychodzi tylko do 1 wizyty powtarzalnej. Jeśli do następnej wizyty będziesz chciał wysłać pacjentowi SMS, musisz zrobić to ręcznie.
Jak najbardziej tak. Możesz używać aplikacji mobilnej Medfile do umawiania wizyt powtarzalnych.
SMS z linkiem do płatności, w przypadku wizyt powtarzalnych wychodzi tylko do 1 wizyty.
Nie, nie ma możliwości, aby kopiować wizyty powtarzalne.
Jak najbardziej tak. Wystarczy, że podczas tworzenia wizyty przejdziesz do „Wizyty grupowej” i za pośrednictwem suwaka aktywujesz wizytę powtarzalną. Trzeba jednak pamiętać o tym, że pacjenci pojawiają się tylko w pierwszej wizycie powtarzalnej, w pozostałych wizytach, pacjentów trzeba dodać ręcznie.
Jak najbardziej tak, w wizytach powtarzalnych masz możliwość, aby zmienić specjalistę, gabinet czy godzinę wybranej wizyty.