e-Wizyty

Specjalista, a e-Wizyta

Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl? angle

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Dlaczego pacjent w kalendarzu jest bez koloru ale ma kolorową ramkę? angle

Jest to pacjent, który zarejestrował się w „Rejestracji online” i wymaga zatwierdzenia. Zobacz więcej
 

Co oznacza czarna słuchawka przy wizycie? angle

Jest to oznaczenie e-Wizyty.
 

Jak dodać załącznik na wizycie? angle

W trakcie wizyty wchodzimy w zakładkę „Załączniki” i klikamy w „Dodaj załącznik do wizyty”.
 

Jak dodać e-Wizytę? angle

W celu stworzenia e-Wizyty wchodzimy “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługi” w edycji należy zaznaczyć suwak “e-Wizyta (usługa telemedyczna)”, a następnie zapisać zmiany.
 

Jak specjalista łączy się z pacjentem podczas e-Wizyty? angle

Specjalista łączy się z pacjentem za pomocą modułu HaloDoctor. W celu połączenia się z pacjentem należy otworzyć wybraną wizytę, a następnie nacisnąć przycisk “e-Wizyta - HaloDoctor”. Po kliknięciu pojawi się możliwość wysłania zaproszenia do pacjenta przez wiadomość e-mail lub SMS. W kolejnym kroku należy nacisnąć przycisk “Przejdź do e-Wizyty”. Gdy pacjent będzie dostępny w wirtualnym pokoju, pojawi się odpowiedni komunikat oraz zielona słuchawka umożliwiająca wykonanie połączenia do pacjenta.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację