Podstawowe funkcje

Usługi w Twoim gabinecie

Czym jest “Dodaj pakiet”? angle

Jest to rozwiązanie, które powstało z myślą o pacjentach uczęszczających regularnie na wizyty np. rehabilitacja kilka razy w tygodniu, lub cotygodniowe sesje psychologiczne. Sprawdź więcej

Czym jest magazyn? angle

Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.  
    

W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży? angle

Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
 

Jak edytować produkty w magazynie? angle

W zakładce „Magazyn” klikamy w nazwę danego produktu lub w „ołówek”, który znajduje się po prawej stronie. 
 

Czy Medfile posiada aplikację mobilną? angle

Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej

Jak ustawić prowizje dla specjalistów? angle

Wchodzimy w zakładkę „Moje konto”. Po lewej stronie klikamy w zakładkę „Użytkownicy”. Wybieramy interesującego nas specjalistę i wchodzimy w jego edycję. Po prawej stronie wchodzimy w zakładkę usługi. Istnieją dwie możliwości ustawiania prowizji. Pierwsza- klikając w suwak „domyślna prowizja”, ustawimy jednakową prowizję dla wszystkich usług danego specjalisty. Druga- naciskając na konkretną usługę, wyświetli nam się pole do wpisania prowizji. Kończąc, klikamy w przycisk „zapisz zmiany” znajdujący się po prawej stronie. Prowizje można ustawić w % albo w zł.
 

Czym są usługi polecane? angle

Usługi polecane polegają na promocji usług i wizyt w portalach Medfile i haloDoctor. Za każdą umówioną i nieodwołaną wizytę, Medfile pobiera prowizję. Aby aktywować taką usługę, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Jak dodać usługę polecaną? angle

Aby aktywować usługę polecaną, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Czy można zmienić kwotę usługi polecanej? angle

Można zmienić cenę usługi polecanej, jeśli w opisie widnieje zapis “Rekomendowana cena usługi dla pacjenta”.
 

Jak zmienić cenę usługi polecanej? angle

W celu zmiany ceny usługi należy przejść do widoku Usługi, następnie wybrać właściwą usługę z listy i nacisnąć na przycisk ołówka. W kolejnym kroku należy zaktualizować wartość w polu “Cena brutto” i zapisać zmiany.
 

Jak zablokować możliwość zapisu pacjenta przez rejestrację online? angle

Należy przejść do widoku “Pacjenci”, wybrać odpowiedniego pacjenta, następnie klikamy na przycisk “Szczegóły” i “Edytuj dane pacjenta”. Zaznaczamy suwak “Umieść pacjenta na czarnej liście” oraz “Zablokuj pacjentowi rejestrację on-line”. Na koniec zapisujemy zmiany.
 

Jak usunąć usługę? angle

Wchodzimy w "Moje konto” - ”Usługi”, wybieramy konkretną usługę, klikamy na krzyżyk i potwierdzamy jej usunięcie.
 

Co zrobić, aby usługa nie była dostępna w rejestracji online? angle

Tworząc usługę, użytkownik ma możliwość zaznaczenia lub odznaczenia suwaka “Usługa dostępna w rejestracji pacjentów online”. Jeśli usługa ma być niedostępna dla pacjenta do samodzielnego zapisu, to suwak powinien być nieaktywny.
 

Co oznacza przekreślony dzwonek przy danych użytkownika? angle

Przekreślony dzwonek oznacza, że została wyłączona zgoda na powiadomienia o zmianach w Medfile.

Czy można zastosować przekierowanie e-mail według lokalizacji? angle

Bezpośrednio z zakładki powiadomienia e-mail użytkownik może wstawić przekierowania wiadomości e‑mail w zależności od lokalizacji placówki. Jest to szczególnie istotne dla dużych poradni medycznych, które posiadają siedziby w kilku lokalizacjach.

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację