Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej
Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.
Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.
Jest to oznaczenie e-Wizyty.
Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w moje konto, zakładka „Użytkownicy”. U danego lekarza wchodzimy w „Edytuj użytkownika”, możemy ustawić domyślny czas wizyty. Zobacz więcej.
Wchodzimy w kalendarz, wybieramy pacjenta, u którego chcemy zmienić czas wizyty. W „edycji wizyty” możemy zmienić czas wizyty.
1) ZnanyLekarz — gdy wizyta zostanie zapisana przez portal ZnanyLekarz.pl
2) Rejestracja online — gdy wizyta wpadnie z widgetów udostępnianych na swoich stronach + wizytówka na domenie Medfile
3) haloDoctor — gdy wizyta zostanie zapisana przez haloDoctor.pl, konsultacje-online, medfile.pl/konsultacje, medonet.
4) Brak statusu/Wizyta własna — gdy wizyta zostanie zaplanowana przez użytkownika Medfile.
Regulamin rejestracji online jest widoczny przy rejestracji na wizytę (należy go zaakceptować) oraz na wizytówce. Zobacz więcej.
Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
Nie, wizyty usuniętego użytkownika są widoczne w kartotekach pacjentów.
Tak. Przypomnienia o wizytach (jeśli są aktywne) wysyłają się automatycznie 1, 2 lub 3 dni przed wizytą o wskazanej godzinie.
Szablony są dostępne tylko dla użytkownika, który je stworzył.
Po otwarciu karty wizyty u dowolnego pacjenta do każdego pola tekstowego można dodać szablon. Aby to zrobić, należy kliknąć przycisk “Szablony”, a następnie “Dodaj Szablon”. W kolejnym kroku uzupełniamy tytuł szablonu oraz jego treść i zapisujemy zmiany. Aby skorzystać z szablonu, wystarczy ponownie kliknąć przycisk Szablony i wybrać interesującą nas pozycję z listy. System umieści treść wybranego szablonu w odpowiednim polu.