Wizyty

Ustawienia wizyt

Jak dodać wizytę? angle

Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej

Jak mogę pobrać księgę przyjęć? angle

Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.

Jak znaleźć archiwum wizyt? angle

Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.

Co oznacza czarna słuchawka przy wizycie? angle

Jest to oznaczenie e-Wizyty.
 

Dlaczego nie mogę przypiąć etykiety do wizyty? angle

Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
 

Jak zmienić długość wizyty u danego lekarza? angle

Wchodzimy w moje konto, zakładka „Użytkownicy”.  U danego lekarza wchodzimy w „Edytuj użytkownika”, możemy ustawić domyślny czas wizyty. Zobacz więcej.
 

Jak zmienić długość wizyty u danego pacjenta? angle

Wchodzimy w kalendarz, wybieramy pacjenta, u którego chcemy zmienić czas wizyty. W „edycji wizyty” możemy zmienić czas wizyty.
 

Gdzie znajdę źródło wizyty? angle

1) ZnanyLekarz — gdy wizyta zostanie zapisana przez portal ZnanyLekarz.pl 
2) Rejestracja online — gdy wizyta wpadnie z widgetów udostępnianych na swoich stronach + wizytówka na domenie Medfile
3) haloDoctor — gdy wizyta zostanie zapisana przez haloDoctor.pl, konsultacje-online, medfile.pl/konsultacje, medonet. 
4) Brak statusu/Wizyta własna — gdy wizyta zostanie zaplanowana przez użytkownika Medfile.

Gdzie jest widoczny regulamin rejestracji online? angle

Regulamin rejestracji online jest widoczny przy rejestracji na wizytę (należy go zaakceptować) oraz na wizytówce. Zobacz więcej. 
 

Czy kilku specjalistów może korzystać z jednej karty wizyty? angle

Tak, kilka użytkowników może korzystać z jednej karty wizyty.
 

Czy usunięcie użytkownika spowoduje, że jego wizyty zostaną usunięte? angle

Nie, wizyty usuniętego użytkownika są widoczne w kartotekach pacjentów.
 

Czy przypomnienia o wizytach wysyłają się automatycznie? angle

Tak. Przypomnienia o wizytach (jeśli są aktywne) wysyłają się automatycznie 1, 2 lub 3 dni przed wizytą o wskazanej godzinie.
 

Czy szablony w karcie wizyty są dostępne dla innych specjalistów? angle

Szablony są dostępne tylko dla użytkownika, który je stworzył.
 

Jak dodać szablony w karcie wizyty? angle

Po otwarciu karty wizyty u dowolnego pacjenta do każdego pola tekstowego można dodać szablon. Aby to zrobić, należy kliknąć przycisk “Szablony”, a następnie “Dodaj Szablon”. W kolejnym kroku uzupełniamy tytuł szablonu oraz jego treść i zapisujemy zmiany. Aby skorzystać z szablonu, wystarczy ponownie kliknąć przycisk Szablony i wybrać interesującą nas pozycję z listy. System umieści treść wybranego szablonu w odpowiednim polu.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację