Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej.
Wchodząc w edycję zaplanowanej wizyty należy kliknąć “Wyślij do pacjenta link do płatności”. Następnie zaznaczyć, w jakiej formie chcemy wysłać link (sms/mail), ewentualnie zmienić kwotę płatności, a na końcu zatwierdzić klikając w przycisk “Wyślij do pacjenta”.
Nieopłacone wizyty nie są anulowane, aby system robił to automatycznie, należy zmienić ustawienia. Wchodzimy w zakładkę “Kalendarz” - “Ustawienia”. Na dole okna aktywujemy suwak “Automatycznie odwołaj wizytę jeśli nie została opłacona”, a następnie wybieramy: rodzaj wizyty (e-wizyta/stacjonarna), skąd pochodzi wizyta (kalendarz, rejestracja online) oraz po jakim czasie od wysłania linku ma zostać anulowana.
Informacja o statusie płatności jest widoczna przy zaplanowanej wizycie. Zobacz więcej.
Status “Anulowano” oznacza, że wizyta nie została opłacona i skończyła się ważność linka. Zobacz więcej.
O wysokości przedpłaty decyduje osoba tworząca daną usługę.
Aby przy anulowanej wizycie wykonać zwrot przedpłaty, należy w oknie “Czy jesteś pewien, że chcesz odwołać wizytę?” zaznaczyć suwak “Utwórz zwrot”, wpisać kwotę i zapisać zmiany.
Tak, po zapisaniu się na wizytę pacjent dostaje maila z linkiem do płatności. Zobacz więcej.