Wizyty

Płatność za wizytę

Jak pacjent opłaca wizytę? angle

Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej
 

Jak wysłać do pacjenta link do płatności za wizytę? angle

Wchodząc w edycję zaplanowanej wizyty należy kliknąć “Wyślij do pacjenta link do płatności”. Następnie zaznaczyć, w jakiej formie chcemy wysłać link (sms/mail), ewentualnie zmienić kwotę płatności, a na końcu zatwierdzić klikając w przycisk “Wyślij do pacjenta”.
 

Czy nieopłacone wizyty są automatycznie anulowane? angle

Nieopłacone wizyty nie są anulowane, aby system robił to automatycznie, należy zmienić ustawienia. Wchodzimy w zakładkę “Kalendarz” - “Ustawienia”. Na dole okna aktywujemy suwak “Automatycznie odwołaj wizytę jeśli nie została opłacona”, a następnie wybieramy: rodzaj wizyty (e-wizyta/stacjonarna), skąd pochodzi wizyta (kalendarz, rejestracja online) oraz po jakim czasie od wysłania linku ma zostać anulowana.
 

Jak sprawdzić status płatności w PayU? angle

Informacja o statusie płatności jest widoczna przy zaplanowanej wizycie. Zobacz więcej
 

Co oznacza status “Anulowano” przy płatności poprzez PayU? angle

Status “Anulowano” oznacza, że wizyta nie została opłacona i skończyła się ważność linka. Zobacz więcej.
 

Kto decyduje o wysokości przedpłaty przez PayU? angle

O wysokości przedpłaty decyduje osoba tworząca daną usługę.
 

Czy anulowanie wizyty powoduje automatyczny zwrot płatności? angle

Aby przy anulowanej wizycie wykonać zwrot przedpłaty, należy w oknie “Czy jesteś pewien, że chcesz odwołać wizytę?” zaznaczyć suwak “Utwórz zwrot”, wpisać kwotę i zapisać zmiany.
 

Czy pacjent może opłacić przez PayU zaliczkę za usługę? angle

Tak, po zapisaniu się na wizytę pacjent dostaje maila z linkiem do płatności. Zobacz więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów się na prezentację