Rachunki

Płatności za wizytę

Jak mogę zmienić formę płatności? angle

Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie. 
          

Czy mogę edytować dane płatności? angle

Tak, wystarczy wybierać “Szczegóły”. Zobacz więcej
   

Jak długo ważny jest link do płatności? angle

Standardowo link ważny jest 2 dni. 
 

Czy mogę przedłużyć ważność linku do płatności? angle

Tak, należy wejść w „Moje konto”, następnie klikamy „Przedpłaty online” oraz wybieramy „ustawienia PayU”, na dole możemy przedłużyć ważność linku. Zobacz więcej
 

Ile dni maksymalnie będzie ważny link? angle

Link może być maksymalnie ważny 21 dni. 
 

Co to znaczy, że płatność została anulowana? angle

Anulowana płatność oznacza, że nie zostały pobrane środki z konta pacjenta. Może to wynikać z winy banku. 
 

Co oznacza, że płatność jest w trakcie? angle

Płatność w trakcie oznacza to, że jest przetwarzana, a środki oczekują na zaksięgowanie. Przeczytaj więcej
 

 Jak mogę dokonać zwrotu płatności za wizytę? angle

Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej
    

Jak pacjent opłaca wizytę? angle

Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej
 

Czy link do płatności wysyła się automatycznie? angle

Linki do płatności wysyła się automatycznie po uzupełnieniu formularza rejestracji online na wizytę lub po dodaniu wizyty w kalendarzu (w zależności od ustawień w Medfile). Użytkownicy mają również możliwość ręcznego wysłania linka do pacjenta w wiadomości email lub SMS.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów się na prezentację