Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie.
Tak, wystarczy wybierać “Szczegóły”. Zobacz więcej.
Standardowo link ważny jest 2 dni.
Tak, należy wejść w „Moje konto”, następnie klikamy „Przedpłaty online” oraz wybieramy „ustawienia PayU”, na dole możemy przedłużyć ważność linku. Zobacz więcej.
Link może być maksymalnie ważny 21 dni.
Anulowana płatność oznacza, że nie zostały pobrane środki z konta pacjenta. Może to wynikać z winy banku.
Płatność w trakcie oznacza to, że jest przetwarzana, a środki oczekują na zaksięgowanie. Przeczytaj więcej.
Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej.
Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej.
Linki do płatności wysyła się automatycznie po uzupełnieniu formularza rejestracji online na wizytę lub po dodaniu wizyty w kalendarzu (w zależności od ustawień w Medfile). Użytkownicy mają również możliwość ręcznego wysłania linka do pacjenta w wiadomości email lub SMS.