Bezpośrednio po rozpoczęciu współpracy z systemem Medfile będziesz mógł świadczyć e-Wizyty. Posiadamy 2 platformy: https://www.medfile.pl/gabinety/ oraz https://www.halodoctor.pl/. Poprzez zamieszczenie na nich swojej wizytówki, z rejestracją online oraz uzupełnionymi wszystkimi informacjami o świadczonych usługach czy wykształceniu — pacjenci będą mogli się zapisywać do Ciebie na konsultacje online.
Jak najbardziej tak! Po skontaktowaniu się z naszymi pracownikami i uzgodnieniu zakresu importowanych danych oraz bazy danych — my przedstawimy Ci wszystkie szczegóły o tym, jak przebiegnie migracja do Medfile.
Posiadamy całkowicie darmową aplikację mobilną, która jest dostępna dla użytkowników zarówno w systemie iOS, jak i Android. Dzięki niej będziesz mógł dodawać wizyty, kontrolować kalendarz oraz wiele więcej z perspektywy Twojego urządzenia mobilnego. Aplikacja mobilna jest w pełni zintegrowana z wersją Medfile w przeglądarce internetowej.
Oczywiście. Nasze biuro obsługi klienta, jest dostępne dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30-20.00. Znajdziesz nas pod numerami telefonów: telefonicznie: (+48) 530 000 828, (+48) 537 208 703, (+48) 530 304 605, jak i e-mailowo: [email protected].
Z wielkim zaangażowaniem odpowiemy na wszystkie pytania. Dodatkowo jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące popraw działania systemu. Zajmujemy się nimi na bieżąco, starając się jak najlepiej dopasować Medfile do potrzeb i oczekiwań naszych użytkowników.