Artykuły na kluczowe tematy w zakresie funkcjonalności oprogramowania Medfile oraz cyfryzacji służby zdrowia.
Nasi pracownicy biura obsługi klienta czekają na wszystkich użytkowników od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. Jesteśmy dostępni zarówno telefonicznie: (+48) 530 909 308, (+48) 530 000 828, jak i pod adresem email: [email protected]. Możesz skontaktować się z nami z pytaniami o funkcjonalności systemowe, najnowsze aktualizacje, promocje lub zmiany w telemedycynie.
W zależności od wybranej subskrypcji użytkownicy mogą cieszyć się wieloma udogodnieniami. Posiadamy dedykowane moduły dla specjalizacji takich, jak: fizjoterapia, medycyna estetyczna czy stomatologia, rozbudowany system marketingowy, płatności czy integrację z wieloma platformami. Jeżeli, jesteś ciekaw wszystkich funkcji naszego systemu — zapoznaj się z dedykowaną zakładką poświęconą funkcjom.
Tak naprawdę nie ma na to jednej odpowiedzi. Subskrypcja powinna zostać dobrana indywidualnie pod wielkość oraz potrzeby danej placówki medycznej lub gabinetu. Jeżeli zastanawiasz się, co wchodzi w skład danego pakietu, zapoznaj się z naszym cennikiem, a jeżeli będziesz miał więcej pytań — skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Nasz blog nie jest jedyną dawką wiedzy, którą na bieżąco przygotowujemy dla naszych użytkowników. Posiadamy również dedykowaną zakładkę poświęconą instrukcją, które krok po kroku ukazują funkcjonowanie poszczególnych aspektów systemu oraz zakładkę poświęconą najczęściej zadawanym pytaniom naszych klientów — FAQ.
Jak najbardziej tak! Oferujemy wszystkim nowym użytkownikom naszego systemu 14-dniowy okres próbny, który jest całkowicie darmowy. Dopiero po tym czasie zdecydujesz czy będziesz korzystać z naszych usług lub dezaktywujesz konto w Medfile.