W Medfile® cały czas wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i pracujemy nad udoskonalaniem naszego oprogramowania. Aktualizacje nie tylko zwiększają komfort pracy specjalistów, ale także podnoszą standardy bezpieczeństwa, które obowiązują w Medfile®.
Nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta, są dostępni dla klientów zarówno telefonicznie, jak i e-mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. Codziennie odbywają oni po kilkadziesiąt rozmów oraz na bieżąco odpowiadają na wszystkie pytania klientów. Dodatkowo w przypadku sugestii zmian w systemie — konsultują się z naszym działem IT.
Pracownicy zespołu IT w Medfile® codziennie testują nowe opcje w systemie. Aktualizacje i modernizacje naszych usług wprowadzane są na bieżąco, a dodatkowo cały czas pojawiają się nowe benefity. Wszystko po to, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, jak i być na bieżąco ze wszystkimi funkcjami medycznymi, które mogą być potrzebne w oprogramowaniu do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Zmiany, które wprowadzamy w naszym systemie, dotyczą tak naprawdę wszystkich jego aspektów. Zależy nam na tym, aby Medfile® był na bieżąco aktualizowany według najnowszych przepisów w zakresie cyfryzacji medycyny i służby zdrowia. Aktualizacje przeprowadzane są kilkukrotnie w ciągu miesiąca i na bieżąco informujemy naszych klientów o tym, co zostało zmienione i w jaki sposób mogą korzystać z nowych udogodnień.
Dodatkowo do funkcjonalności w naszym systemie tworzymy intuicyjne przewodniki, w których dokładnie opisujemy proces działania danej funkcjonalności. W instrukcjach krok po kroku przeczytasz o tym jak przejść przez cały proces związany z danym narzędziem. W wielu materiałach zamieszczamy również filmiki, które jeszcze dokładniej pokazują jak poruszać się po Medfile® .
Dowiedz się więcej: Przewodnik po Medfile®
Nie miałeś jeszcze okazji zobaczyć, co kryje się w zakładce Marketplace w systemie Medfile®? Pozwól, że Ci to wyjaśnimy. Marketplace to swoisty sklepik dodatkowych usług dostępnych w Twoim oprogramowaniu.
Czy masz wątpliwości, czy dana funkcjonalność będzie przydatna w Twoim gabinecie? Wejdź do Marketplace i aktywuj wybraną usługę na darmowy okres próbny - 14 dni. Po tym czasie będziesz mógł podjąć decyzję, czy dany dodatek jest dla Ciebie przydatny.
Weryfikacja dwuskładnikowa to proces, który zapewnia podwójne zabezpieczenie podczas logowania do systemu Medfile®. Dla naszych klientów wprowadziliśmy także możliwość dwuetapowej autoryzacji poprzez wiadomość SMS. Jeżeli zależy Ci na jeszcze większym bezpieczeństwie danych Twoich, Twoich pracowników i pacjentów, wyposaż swój gabinet w podwójną weryfikację za pomocą SMS lub Google Authenticator.
Kluczowym udogodnieniem dla lekarzy w oprogramowaniu Medfile® jest funkcja „Drug Assistant”, która ułatwia proces wystawiania e-Recept. To innowacyjny algorytm, który wykorzystuje zaawansowane technologie sztucznej inteligencji, pomagając w doborze leków przy wystawianiu recept lekarskich.
Nasz zespół pracował nad wprowadzeniem do systemu jak największej liczby kalkulatorów medycznych. W ostatnich miesiącach udało się nam dodać wiele nowych pozycji w tej kategorii. Teraz użytkownicy Medfile® mogą korzystać z kalkulatorów medycznych, takich jak m.in.: reguła Parklanda, BMI, dawki u dzieci, czy masa ciała, bezpośrednio z karty wizyty pacjenta.
Już teraz możesz zacząć testować diagnostykę w swojej placówce medycznej! Wystarczy, że zajrzysz do zakładki Badania laboratoryjne w naszym systemie i dodasz laboratorium, w którym chciałbyś przeprowadzać badania. Ponadto możesz wystawiać swoim pacjentom skierowania do laboratorium, bezpośrednio z karty wizyty danego pacjenta. Integracja z badaniami laboratoryjnymi umożliwia szybkie przesyłanie próbek i zamawianie badań, co skraca czas oczekiwania na wyniki.
Nowością w naszym oprogramowaniu są płatności za pośrednictwem Przelewy24! Aktywacja tej usługi jest intuicyjna, a proces wdrażania bardzo łatwy! Jeśli potrzebujesz pomocy, nasi pracownicy są gotowi do udzielenia Ci wsparcia. Usługa Przelewy24 zapewnia Twoim pacjentom szeroki wybór opcji płatności, które najlepiej odpowiadają ich indywidualnym preferencjom.
To tak naprawdę tylko wierzchołek góry lodowej wszystkich zmian, aktualizacji, modernizacji, czy poprawek, które wprowadzamy do naszego systemu. Na bieżąco zaglądaj do zakładki „Aktualizacji i zmiany”, aby nie przegapić żadnych nowości w systemie Medfile®.
Jeśli ty sam masz pomysł na nowe udogodnienie w Medfile® — skontaktuj się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klienta telefonicznie: (+48) 530 909 308, (+48) 530 000 828 lub e-mailowo: [email protected]. Z ogromną chęcią wysłuchamy wszystkich twoich sugestii, a jeżeli okażą się one trawne — możesz liczyć na to, że w najbliższym czasie znajdziesz je z poziomu Twojego konta w naszym oprogramowaniu medycznym.