Potrzebujesz Portalu Pacjenta w swojej placówce leczniczej?

Stwórz razem z Medfile® rozwiązanie, które umożliwi lepszą, sprawniejszą oraz bardziej efektywną komunikację Twojej placówki z pacjentami!
Portal Pacjenta
Czy można jeszcze bardziej polepszyć funkcjonowanie placówki medycznej? Czy warto jeszcze bardziej usprawnić pracę recepcji, lekarzy oraz wszystkich specjalistów?

Co możesz zyskać dzięki portalowi pacjenta?

Portal stawiany na domenie klienta
Portal stawiany na domenie klienta
Możliwość całkowitej personalizacji portalu
Możliwość całkowitej personalizacji portalu
Dodanie własnego logo
Dodanie własnego logo
Indywidualny dobór kolorystyki
Indywidualny dobór kolorystyki
Szata graficzna, którą sobie wymarzysz
Szata graficzna, którą sobie wymarzysz
Stylistyka w pełni dopasowana do potrzeb
Stylistyka w pełni dopasowana do potrzeb
Rejestracja online za pośrednictwem platformy haloDoctor, już teraz w bardzo dużym stopniu pozwala odciążyć pracowników recepcji. Będą oni mogli poświęcić więcej czasu innej pracy. Pacjent ma możliwość samodzielnego umówienia się na wizytę stacjonarną, jaki i wizytę online.
Zalety portalu pacjenta
Dzięki portalowi pacjenta, będzie w stanie:
  • Sam sprawdzić wolne godziny u danego specjalisty,
  • Porównać usługi oferowane przez różnych specjalistów,
  • Opłacić wizytę u specjalisty,
  • Zweryfikować długość wizyty, cenę oraz kwalifikacje lekarza.
Portal Pacjenta to narzędzie, które znacznie skraca czas umawiania na wizyty przez pacjenta. Dzięki temu rozwiązaniu pacjent ma bardzo łatwy dostęp do dokumentacji medycznej oraz możliwość uczestniczenia w konsultacji online.

Zalety portalu pacjenta:

  • Możliwość personalizacji portalu bezpośrednio pod swoje preferencje (logo placówki, kolorystyka, e-maile itp.),
  • Pacjent ma możliwość zweryfikowania ze swojego profilu e‑Recept, e‑Skierowań, e‑Zwolnień,
  • Wgląd do historii wizyt (przeszłych oraz przyszłych) w jednym miejscu po zalogowaniu w portalu pacjenta,
  • Intuicyjna rejestracja na wizytę u specjalisty, bez wpisywania ponownie danych,
  • Dostęp do przekazanych dokumentów przez placówkę,
  • Udział w e‑Wizycie za pośrednictwem czatu, rozmowy telefonicznej lub wideo za pomocą platformy haloDoctor.

Wyróżniaj się wśród innych

Portal Pacjenta oferuje ogromną możliwość dopasowania potrzeb pod swoje preferencje. Oferuje wybór indywidualnych, w pełni spersonalizowanych ustawień takich jak: logo, czy kolorystyka. Dzięki czemu możemy dopasować wizerunek nowoczesnego podmiotu leczniczego pod własne upodobania. Posiadanie Portalu Pacjenta pozwala również użytkownikom na zmiany kolorystyki wybranych elementów rejestracji online.

Jak wygląda portal pacjenta z perspektywy Medfile?

W programie Medfile, z łatwością możemy zauważyć, który pacjent posiada portal pacjenta. Z różnych perspektyw, będą przy pacjencie wyświetlać znaczniki wyboru, dzięki którym szybko rozpoznamy, że posiada on portal pacjenta. Gdzie możemy je zauważyć:
  • Z perspektywy zakładki wizyty,
  • W zakładce pacjenci,
  • Dodatkowo w kartotece pacjenta, widnieje informacja,
    z jakiego portalu pochodzi pacjent.
Medfile, stawia na funkcjonalność, dlatego informację o portalu pacjenta u danego użytkownika, można znaleźć w tak wielu miejscach w systemie.
Jak wygląda portal pacjenta

Zastanawiasz się, czy warto posiadać portal pacjenta?

Portal pacjenta to niewątpliwe udogodnienie, które z pewnością poprawi funkcjonowanie Twojej placówki medycznej. Stwórz zarówno sobie, jak i pacjentom, funkcjonalność dzięki, której jeszcze chętniej będą korzystać z usług medycznych świadczonych za pośrednictwem internetu.

Z perspektywy portalu pacjenta, użytkownik ma wgląd w całą swoją historię działań. Są to między innymi konsultacje lekarskie, czy wystawione e‑Recepty.

Zastanawiasz się, jak wygląda Portal Pacjenta i dlaczego warto zachęcić swoich pacjentów do korzystania z niego?
Wraz z całym naszym zespołem, każdorazowo tworzymy indywidualny portal pacjenta dla każdego podmiotu lub placówki medycznej. Dzięki niemu Twój pacjent zyska kontrolę oraz będzie posiadał zgromadzone dane o swoich wizytach lekarskich w jednym miejscu. Zapisywanie się na wizyty online oraz stacjonarne, stanie się dla nich jeszcze prostsze i bardziej intuicyjne oraz będzie mógł bez problemu odtworzyć historię wizyt, jaki i ponownie zapisać się do konkretnego lekarza.

Warto posiadać uporządkowaną dokumentację medyczną, a w razie potrzeby mieć możliwość weryfikowania swoich e‑Recept, czy e‑Skierowań.

Do jakich informacji ma wgląd pacjent
z poziomu Portalu Pacjenta?

  • Umówione wizyty, które się jeszcze nie odbyły,
  • Historię wizyt, które już odbyły się zarówno
    online, jak i stacjonarnie,
  • Podgląd wystawionych e‑Recept,
  • Możliwość zweryfikowania e‑Skierowań,
  • Szybki dostęp do sprawdzenia e‑Zwolnień.
Za pomocą portalu, pacjent może również umówić wizytę, online oraz stacjonarną u lekarza każdej specjalności lub specjalisty, takiego jak psycholog. Pacjent może wyszukać lekarza po wielu czynnikach, takich jak: po danym schorzeniu, specjalizacji, miejscowości, czy np. wpisując takie frazy jak „e‑Recepta”, „e‑Zwolnienie”, czy „antykoncepcja awaryjna”.

Portal pacjenta integruje lekarzy z pacjentami

Za pośrednictwem portalu pacjenta, lekarz będzie mógł w prosty sposób skomunikować się ze swoim pacjentem.

Każda placówka medyczna posiada swój indywidualny portal pacjenta, w którym są tylko ich pacjenci. Dzięki niemu lekarze będą mogli przekazywać swoim pacjentom załączniki, czy listę wizyty. Co najważniejsze pacjenci, mogą konsultować się z lekarzami z całej Polski.
Dzięki możliwości przeprowadzania wizyt za pośrednictwem internetu Pacjenci nie muszą się już martwić takimi aspektami jak:
Dojazdem do gabinetu lekarza
Dojazdem do gabinetu lekarza
Czasem spędzonym w kolejkach
Czasem spędzonym w kolejkach
Odległym terminem wizyty
Odległym terminem wizyty

Czy warto posiadać indywidualny portal pacjenta?

Platforma telemedyczna haloDoctor widzi potrzeby pacjentów i wychodzi im naprzeciw. Potrzeba cyfryzacji usług medycznych jest pionierem w obszarze usług telemedycznych w Polsce.

Telemedycyna to wygodne rozwiązanie dla Ciebie oraz Twojego gabinetu. Możesz całkowicie przejść na świadczenie usług medycznych za pośrednictwem internetu lub wygenerować dodatkowe źródło dochodu. Twoi pacjenci z pewnością docenią dodatkowe udogodnienie, które dla nich stworzyłeś. Wybierając oprogramowanie gabinetowe Medfile EDM otrzymujesz dostęp do platformy haloDoctor.
Czy warto posiadać indywidualny portal pacjenta?

Skontaktuj się z nami

Masz więcej pytań?
Chcesz zapytać o kwestie związane z portalem pacjenta? Porozmawiajmy!
Nasi doradcy z biura obsługi klienta są dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.
Napisz na adres: [email protected] lub zadzwoń +48 530 000 828, +48 728 498 407, +48 530 862 922.
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację