Nowy kreator wizytówek

Medfile® nie zwalnia tempa i cały czas wprowadza do systemu nowe możliwości. W ostatnich dniach całkowicie zmodernizowaliśmy kreator tworzenia wizytówek. Sprawdź, co jeszcze możesz uzupełnić w swojej wizytówce, aby być lepiej widocznym dla pacjentów. 

arrow Na ile procent uzupełniłeś wizytówkę?
arrow Zrób dobre pierwsze wrażenie 
arrow Daj się poznać z profesjonalnej strony 
arrow Wykonywane usługi i leczone schorzenia 
arrow Buduj swój wizerunek w sieci 
arrow Dlaczego warto na bieżąco uzupełniać i aktualizować swoją wizytówkę? 

Na ile procent uzupełniłeś wizytówkę?

W erze cyfryzacji i powszechnego dostępu do informacji dobrze uzupełniona wizytówka nabiera ogromnego znaczenia. Stanowi ona pierwsze źródło informacji o specjaliście i może mieć znaczący wpływ na decyzje pacjenta dotyczące wyboru opieki medycznej.

Uzupełnij wizytówkę na 100%

Mając na uwadze powyższe względy, z perspektywy zakładki „Wizytówka haloDoctor” wprowadziliśmy procentowy widok, uzupełnionych przez Ciebie danych sekcji w wizytówce. Dzięki temu rozwiązaniu w szybki sposób będziesz mógł zweryfikować, gdzie informacje są kompletne, a nad czym należy jeszcze popracować. 

 

Zobacz więcej: Marketing gabinetów lekarskich

 

Zrób dobre pierwsze wrażenie 

Zrób dobre pierwsze wrażenie

Dobrze przygotowana wizytówka lekarza to przede wszystkim profesjonalna wizytówka. Wprowadź do niej podstawowe informacje, takie jak imię i nazwisko, informacje o sobie, zdjęcie profilowe oraz dane kontaktowe. Dzięki temu pacjenci mogą łatwo umówić się na wizytę lub skontaktować w razie potrzeby.

 

 

Daj się poznać z profesjonalnej strony 

Poinformuj o osiągniętych sukcesach


Podanie informacji o ukończonych studiach, kursach, certyfikatach oraz dotychczasowym doświadczeniu zawodowym zwiększy Twoją wiarygodność. Pacjenci chcą mieć pewność, że oddają swoje zdrowie w ręce kompetentnego i doświadczonego specjalisty. Dodatkowo jeśli znasz inne języki — wspomnij też o tym! Pozwoli to pacjentom z zagranicy na umówienie się do Ciebie na wizytę. 

 

 

Wykonywane usługi i leczone schorzenia 

Poinformuj o usługach które oferujesz


Wizytówka powinna opisywać zakres świadczonych usług oraz leczonych schorzeń, co pozwoli pacjentom na pełne zrozumienie oferowanej pomocy. Przykładowo — fizjoterapeuta może specjalizować się w różnych obszarach, takich jak rehabilitacja ortopedyczna, neurologiczna czy sportowa. 

Wizytówka powinna więc zawierać informacje o konkretnych terapiach, takich jak kinezyterapia, masaże lecznicze, terapia manualna, elektroterapia. Dzięki temu pacjenci są lepiej poinformowani i mogą podjąć świadomą decyzję o rozpoczęciu terapii, co zwiększa szanse na skuteczne leczenie i poprawę jakości życia.

 


Buduj swój wizerunek w sieci 

Buduj swój wizerunek w sieci

Coraz częściej pacjenci przed wyborem lekarza sprawdzają opinie innych pacjentów. Warto więc prosić pacjentów o pozostawienie opinii po zakończonej wizycie. Pozytywne recenzje mogą znacząco wpłynąć na decyzję o wyborze danego specjalisty. Dodatkowo na bieżąco odpowiadaj na opinie swoich pacjentów. Dzięki temu działaniu pokażesz, że doceniasz pozostawioną przez nich opinię. 

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę jako ekspert na naszym blogu? Wybierz przycisk „Skontaktuj się z nami” i poinformuj nas o tym. Z chęcią napiszemy artykuł we współpracy z Tobą o schorzeniu czy chorobie, w której się specjalizujesz. 

 

 

Dlaczego warto na bieżąco uzupełniać i aktualizować swoją wizytówkę? 

  • Budowanie zaufania: profesjonalnie uzupełnione informacje na wizytówce pozwalają na budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku,
  • Zapewnienie aktualnych informacji: pacjenci mają zawsze dostęp do najnowszych danych kontaktowych i godzin przyjęć,
  • Efektywna komunikacja z pacjentami: Ułatwia pacjentom nawiązanie kontaktu i umawianie wizyt poprzez udostępniony harmonogram wraz z usługami,
  • Reagowanie na zmiany: na bieżąco informuj swoich pacjentów o nowych usługach, zrealizowanych kursach czy godzinach przyjęć,
  • Zwiększenie liczby pacjentów: aktualne i pełne informacje przyciągają nowych pacjentów i zwiększają pozycję w środowisku medycznym, 
  • Pozycjonowanie się jako ekspert: udzielaj się w naszych artykułach i buduj swoją pozycję eksperta w branży.

 

Dobrze uzupełniona wizytówka, to nie tylko formalność, ale ważne narzędzie komunikacji i marketingu. Dzięki niej Twoi pacjenci mogą łatwo znaleźć potrzebne informacje, co buduje zaufanie i zwiększa szanse na wybór właśnie Ciebie!
Dbałość o szczegóły i regularne aktualizowanie danych są kluczowe, aby wizytówka spełniała swoją funkcję i przyciągała nowych pacjentów. W dobie rosnącej konkurencji w sektorze medycznym profesjonalnie przygotowana wizytówka może stać się jednym z kluczowych elementów sukcesu praktyki lekarskiej.

Masz więcej pytań odnośnie nowego kreatora wizytówek? Skontaktuj się z nami od 8.30 do 20.00. Nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta służą dla Ciebie pomocą od poniedziałku do piątku, zarówno telefonicznie: (+48) 530 000 828, (+48) 530 304 605, (+48) 535 394 583, jak i e-mailowo: [email protected]
 

Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów się na prezentację