Kartoteka pacjentów
Komunikacja z pacjentem
Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?
Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:
- Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
- Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
- Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Gdzie mogę zmienić nazwisko, adres lub numer telefonu pacjenta?
Wybierając przycisk “Edycja pacjenta” i wpisując nowe dane.
Gdzie są widoczne odpowiedzi pacjenta na SMSy?
Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy numerze telefonu znajduje się ikonka dymka z cyfrą, gdzie po kliknięciu pokaże nam się cała historia wiadomości SMS. Wiadomość o smsie pojawi się również w zakładce “Powiadomienia”, jak i przy wizycie pacjenta.
Jak sprawdzić historię wiadomości e-mail z pacjentem?
Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy adresie e-mail znajduje się ikonka koperty, gdzie po kliknięciu w nią pokaże nam się cała historia wiadomości e-mail.
Jak zaznaczyć, że pacjent nie wyraża zgody na otrzymywanie wiadomości SMS?
Tworząc nowego pacjenta w systemie należy odznaczyć suwak “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Jak zaznaczyć, że pacjent nie wyraża zgody na otrzymywanie wiadomości email?
Tworząc nowego pacjenta w systemie należy odznaczyć suwak “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości email”.
Czy wysyłanie wiadomości e-mail do pacjentów jest dodatkowo płatne?
Nie, wysyłanie wiadomości e-mail jest całkowicie bezpłatne.
Jak wysłać jednorazowo wiadomość SMS do pacjenta?
Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”. Wybieramy interesującego nas pacjenta i wchodzimy w “Szczegóły”. Przy numerze telefonu znajduje się ikonka dymku. Po kliknięciu w nią możemy wysłać SMS.