Moje konto

Etykiety

Czy można dodać etykietę z perspektywy kalendarza? angle

Jak najbardziej tak. Podczas tworzenia nowej wizyty z perspektywy kalendarza, masz możliwość, aby własnoręcznie utworzyć nową etykietę. Wystarczy, że w polu „Wybierz etykiety” wpiszesz porządną przez Ciebie nazwę, a etykieta utworzy się automatycznie. Zobacz instrukcję.

W jaki sposób pokazują się etykiety w kalendarzu? angle

Etykiety z perspektywy kalendarza mogą pokazywać się za pośrednictwem ikon lub słów, ale mogę również po najechaniu na wizytę ukazywać się zarówno za pośrednictwem ikon, jak i słów jednocześnie.

Etykiety w kalendarzu

Etykiety

Gdzie ustawić pokazywanie etykiet z perspektywy kalendarza? angle

Wszystkiego możesz dokonać z perspektywy kalendarza. Wystarczy, że klikniesz przycisk „Ustawienia” i z perspektywy sekcji „Ustawienia dymków” dodasz opcję „Etykiety” oraz „Ikony (etykiety i status wizyty)”. Po zapisaniu danych będziesz mógł się cieszyć widocznymi etykietami z perspektyw kalendarza. 
 

Ile mogę dodać etykiet do wizyty? angle

W tym przypadku użytkownik nie ma ograniczeń. Możesz dodać dowolną ilość etykiet do wizyty. Zobacz więcej
 

Czy można przypisać etykietę do pacjenta? angle

Nie, nasz system nie zezwala na przypisywanie etykiet do pacjenta. 

Jak aktywować etykiety? angle

W celu aktywowania etykiety wystarczy, że przy danej etykiecie naciśniesz na suwak. W momencie kiedy suwak jest niebieski — etykieta jest aktywna. Zobacz więcej
 

Jak dezaktywować etykiety? angle

W celu dezaktywowania etykiety wystarczy, że przy danej etykiecie naciśniesz na suwak. W momencie kiedy suwak stanie się szary — etykieta jest dezaktywowana.
 

Czy etykieta przenosi się przy kopiowaniu wizyty? angle

Jak najbardziej tak. Jeżeli będziesz kopiował daną wizytę, to etykiety do niej przypisane automatycznie również się przeniosą.
 

Jak zachowują się etykiety w wizytach powtarzalnych? angle

Etykiety w wizytach powtarzalnych przenoszą się podczas każdej wizyty. Jeżeli więc do pierwszej wizyty przypiszesz daną etykietę, będzie ona widoczna w każdej wizycie powtarzalnej.
 

Czy do wizyty grupowej można dodać etykietę? angle

Jak najbardziej tak. Do wizyt grupowych możesz bez problemu dodawać etykiety tak jak w przypadku wizyty tradycyjnej.
 

Czy mogę edytować etykietę? angle

Oczywiście. Wystarczy, że z perspektywy zakładki etykiety klikniesz ikonkę ołówka i automatycznie zostaniesz przeniesiony do edycji danej etykiety. Zobacz więcej
 

Czy mogę usunąć etykietę? angle

Tak, w każdym momencie możesz kliknąć ikonkę X  i potwierdzić usunięcie etykiety z systemu. Zobacz więcej
 

Jak dodać etykietę? angle

Z perspektywy zakładki „Etykiety”, klikamy przycisk „+ Dodaj etykietę”, a następnie uzupełnimy wszystkie informacje, dodajemy kolor oraz ikonę. Zobacz więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację