Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.
Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej
Poprzez sms z linkiem do opinii.
Na Państwa stronie www/wizytówce. Zobacz więcej.
Tak.
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
Wchodzimy w „Moje konto” i wybieramy kafelek „Subskrypcje”. Dowiedz się więcej.
Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej.
W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej.
Funkcja, która umożliwia udostępnienie pacjentom ankiet i formularzy na tablecie lub na innym urządzeniu mobilnym za pomocą linka.
Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej.
W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.