Funkcja, która umożliwia udostępnienie pacjentom ankiet i formularzy na tablecie lub na innym urządzeniu mobilnym za pomocą linka.
Cały proces odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS. Możesz tego dokonać bezpośrednio z zakładki „Pacjenci", wchodząc w „Szczegóły" przy odpowiedniej osobie. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku.
Są to elektroniczne formularze, można stworzyć np. ankietę dla pacjenta. Zobacz więcej.
Przejść z karty pacjenta do tworzenia formularzy Medsign, za pomocą przycisku o takiej nazwie. Zobacz więcej.
Funkcja ta ułatwia zarządzanie danymi pacjentów, zapobiegając duplikowaniu kartotek i zapewniając, że dane pacjenta są zawsze aktualne.
Możesz szybko zweryfikować, co i kiedy zostało zmienione, korzystając z funkcji historii zmian dostępnej w systemie.
Dokumenty MedSign dostępne są w cenie w subskrypcji Medfile Premium oraz Medfile Business. Dowiedz się więcej.
Bezpośrednio z mojego konta wchodzimy do zakładki „Sklep”, a następnie aktywujemy „MedSign”. Pamiętaj o tym, że każdą funkcjonalność w naszym systemie możesz przetestować przed jej zakupem przez 14 dni całkowicie za darmo. Sprawdź więcej.
Jak najbardziej tak — jeśli w dokumencie MedSign umożliwimy taką opcję, pacjenci będą mogli wgrywać załączniki np. z wynikami badań. Zobacz instrukcję.
Możemy tego dokonać z kalendarza — poprzez wysłanie wiadomości e-mail oraz/lub sms z perspektywy edycji wizyty. Zobacz więcej.
Oczywiście! Jest to świetna praktyka, która pozwoli ci na automatyczne wysyłanie wiadomości z dokumentem MedSign do pacjentów. Sprawdź instrukcję.
Jak najbardziej — podczas tworzenia dokumentów można aktywować lub dezaktywować dostęp do formularza danemu specjaliście. Zobacz instrukcję.
Oczywiście, podczas tworzenia formularza MedSign, możemy do dokumentu dodać więcej niż 1 stronę. Sprawdź więcej.
Jeśli mamy aktywowane odpowiednie powiadomienia — otrzymamy je automatycznie po wypełnieniu formularza przez pacjenta.
Dodatkowo z perspektywy kartoteki danego pacjenta możemy wejść do zakładki „MedSign” i podejrzeć uzupełniony już dokument przez pacjenta. Dowiedz się więcej.
W celu aktywowania odpowiednich powiadomień na naszym koncie wchodzimy do zakładki „Powiadomienia e-mail” oraz „Ustawienia SMS” i włączamy właściwe powiadomienia (możemy również we własnym zakresie nadać im własną treść czy zmienne). Sprawdź więcej.