Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.
Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej
Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej
W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.
Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej
Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.
Prezentowana liczba, oznacza ilość występujących pacjentów w Medfile o takim samym numerze.
Konfiguracja telefonii odbywa się w zakładce „Moje konto" - „Telefonia". Zobacz więcej.
VoIP, to technologia przetwarzania dźwięku, która umożliwia przesyłanie go przez Internet lub inne sieci wykorzystujące protokół IP. Zamiast korzystać z tradycyjnych połączeń głosowych przekazywanych przez nadajniki naziemne. Dowiedz się więcej.
Żółty dzwoneczek oznacza nic innego jak połączenie przychodzące.Kiedy otrzymamy połączenie przychodzące, nazwa „Telefonia" zostanie zastąpiona przez żółty pasek zawierający numer telefonu oraz ikonę dzwonka. Zobacz więcej.
Tak, klikając w numer, utworzymy kartotekę pacjenta.
Tak, w bilingu połączeń wychodzących oraz przychodzących można wyszukać po numerze telefonu pacjenta. Zobacz więcej.
Tak, pracownicy mogą zarządzać integracją z SuperVoIP, ale tylko jeśli posiadają odpowiednie uprawnienia do odczytu i edycji ustawień telefonii internetowej.
Korzystanie z telefonii internetowej, nie wymaga dokupywania dodatkowego sprzętu ani zakładania nowego numeru. Wszystko, czego potrzeba do korzystania z niej, to stabilne połączenie z Internetem oraz dowolne urządzenie mobilne, umożliwiające wykonywanie połączeń. Ważne, tylko aby posiadać urządzenie podłączone do adaptera (tzw. Bramki VoIP). Przeczytaj więcej.
Aby nadać uprawnienia:
Uprawnienie „Telefonia VoIP” pozwala użytkownikowi na: