Telefonia internetowa

Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP? angle

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu? angle

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń? angle

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń? angle

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP? angle

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Podczas połączeń przychodzących prezentuje się pacjent ze strzałką i numerem, co to oznacza? angle

Prezentowana liczba, oznacza ilość występujących pacjentów w Medfile o takim samym numerze.

Gdzie ustawić konfigurację telefonii VoIP? angle

Konfiguracja telefonii odbywa się w zakładce „Moje konto" - „Telefonia". Zobacz więcej

Co to jest telefonia internetowa VOIP? angle

VoIP, to technologia przetwarzania dźwięku, która umożliwia przesyłanie go przez Internet lub inne sieci wykorzystujące protokół IP. Zamiast korzystać z tradycyjnych połączeń głosowych przekazywanych przez nadajniki naziemne. Dowiedz się więcej

Co oznacza dzwoniący żółty dzwonek? angle

Żółty dzwoneczek oznacza nic innego jak połączenie przychodzące.Kiedy otrzymamy połączenie przychodzące, nazwa „Telefonia" zostanie zastąpiona przez żółty pasek zawierający numer telefonu oraz ikonę dzwonka. Zobacz więcej

Czy podczas połączenia przychodzącego mogę utworzyć kartotekę pacjenta? angle

Tak, klikając w numer, utworzymy kartotekę pacjenta. 

Czy w billingu połączeń mogę wyszukać połączenie po numerze telefonu? angle

Tak, w bilingu połączeń wychodzących oraz przychodzących można wyszukać po numerze telefonu pacjenta. Zobacz więcej. 
 

Czy moi pracownicy mogą zarządzać integracją z SuperVoIP? angle

Tak, pracownicy mogą zarządzać integracją z SuperVoIP, ale tylko jeśli posiadają odpowiednie uprawnienia do odczytu i edycji ustawień telefonii internetowej.

Jak działa telefonia internetowa VOIP? angle

Korzystanie z telefonii internetowej, nie wymaga dokupywania dodatkowego sprzętu ani zakładania nowego numeru. Wszystko, czego potrzeba do korzystania z niej, to stabilne połączenie z Internetem oraz dowolne urządzenie mobilne, umożliwiające wykonywanie połączeń. Ważne, tylko aby  posiadać urządzenie podłączone do adaptera (tzw. Bramki VoIP). Przeczytaj więcej.
 

Jak nadać pracownikowi uprawnienia do zarządzania integracją z SuperVoIP? angle

Aby nadać uprawnienia:

  1. Przejdź do sekcji Moje konto -> Użytkownicy -> Edytuj -> Uprawnienia.
  2. W zakładce Integracje znajdź opcję „Telefonia VOiP”.
  3. Przyznaj uprawnienia do odczytu i edycji.
Co oznacza uprawnienie „Telefonia VOIP” w systemie? angle

Uprawnienie „Telefonia VoIP” pozwala użytkownikowi na:

  • Wyświetlanie kafelka „Telefonia” w sekcji Moje konto -> Dane,
  • Zarządzanie ustawieniami integracji z telefonia internetową SuperVoIP.
Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację