Usługi można dodać bezpośredni z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę”. Zobacz instrukcję.
Jak najbardziej tak. Podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrany formularz MedSign. Sprawdź więcej.
Oczywiście, podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrane produkty dodane wcześniej z perspektywy zakładki „Magazyn”. Zobacz, jak tego dokonać.
Usługi promowane wyświetlają się w wizytówce specjalisty na naszej platformie haloDoctor. Aktywować je możesz z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę polecaną”.
Umożliwiamy zmianę ceny w niektórych usługach promowanych. Za pośrednictwem suwaka „Chcę zmienić cenę rekomendowaną”, masz możliwość, aby dokonać w niej pewnych modyfikacji.
Z perspektywy Mojego konta, klikamy kafel Użytkownicy, następnie wybieramy zakładkę „Usługi + prowizje". Z tej perspektywy wprowadzamy wysokość prowizji danej usługi u pracownika. Zobacz instrukcję.
Oczywiście. Z perspektywy zakładki Użytkownicy przechodzimy do edycji wybranego użytkownika, a następnie klikamy w „Uprawnienia” oraz aktywujemy lub dezaktywujemy odpowiednie suwaki przy usługach. Sprawdź więcej.
Tak, posiadamy dedykowany raport usługi. W celu przejścia do niego wchodzimy do kafla Raporty, a następnie wybieramy raport Usługi.
Tak, opis ten jest widoczny na wizytówce lekarza, u którego aktywowana jest dana usługa.
Nie, nie ma takiej możliwości. Trzeba dodać 2 osobne usługi — w pierwszej aktywować suwak e-Wizyta, a drugą usługę dodać już bez tego suwaka.
Usługi usunięte są widoczne po pobraniu raportu „Usługi".
Prowizja za usługę polecaną, jest naliczana wtedy, kiedy wizyta wpadnie w kalendarz lekarza. W przypadku gdy wizyta nie zostanie anulowana, prowizja będzie pobrana.
W przypadku kiedy pacjent opłaci i odwoła wizytę, a specjalist zwróci mu koszt wizyty, my również oddamy specjaliście pobraną prowizję.
Użytkownik nie ma możliwości dodania nowej usług we własnym. Umożliwiamy specjalistom wybór z dostępnej przez nas listy.