Usługi

Gdzie można dodać usługi? angle

Usługi można dodać bezpośredni z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę”. Zobacz instrukcję

Czy można dodać dokument MedSign w usługach? angle

Jak najbardziej tak. Podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrany formularz MedSign. Sprawdź więcej.

Czy można dodać produkty w usługach? angle

Oczywiście, podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrane produkty dodane wcześniej z perspektywy zakładki „Magazyn”. Zobacz, jak tego dokonać

Gdzie wyświetlane są usługi polecane? angle

Usługi promowane wyświetlają się w wizytówce specjalisty na naszej platformie haloDoctor. Aktywować je możesz z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę polecaną”.

Czy można zmienić cenę w usłudze promowanej? angle

Umożliwiamy zmianę ceny w niektórych usługach promowanych. Za pośrednictwem suwaka „Chcę zmienić cenę rekomendowaną”, masz możliwość, aby dokonać w niej pewnych modyfikacji. 

Gdzie można ustawić pracownikowi prowizję na usługę? angle

Z perspektywy Mojego konta, klikamy kafel Użytkownicy, następnie wybieramy zakładkę „Usługi + prowizje". Z tej perspektywy wprowadzamy wysokość prowizji danej usługi u pracownika. Zobacz instrukcję.

Czy można zablokować użytkownikowi możliwość edycji, czy usunięcia danej usługi? angle

Oczywiście. Z perspektywy zakładki Użytkownicy przechodzimy do edycji  wybranego użytkownika, a następnie klikamy w „Uprawnienia” oraz aktywujemy lub dezaktywujemy odpowiednie suwaki przy usługach. Sprawdź więcej

Czy istnieje raport dotyczący usług? angle

Tak, posiadamy dedykowany raport usługi. W celu przejścia do niego wchodzimy do kafla Raporty, a następnie wybieramy raport Usługi.

Czy opis dodany w usłudze się gdzieś wyświetla? angle

Tak, opis ten jest widoczny na wizytówce lekarza, u którego aktywowana jest dana usługa.

Czy podczas wprowadzania usługi można jednocześnie ustawić tę samą usługę jako e-Wizytę oraz wizytę stacjonarną? angle

Nie, nie ma takiej możliwości. Trzeba dodać 2 osobne usługi — w pierwszej aktywować suwak e-Wizyta, a drugą usługę dodać już bez tego suwaka. 

Gdzie sprawdzić usunięte usługi? angle

Usługi usunięte są widoczne po pobraniu raportu „Usługi".

Kiedy naliczamy prowizję od usług promowanych? angle

Prowizja za usługę polecaną, jest naliczana wtedy, kiedy wizyta wpadnie w kalendarz lekarza. W przypadku gdy wizyta nie zostanie anulowana, prowizja będzie pobrana.
W przypadku kiedy pacjent opłaci i odwoła wizytę, a specjalist zwróci mu koszt wizyty, my również oddamy specjaliście pobraną prowizję. 

Czy użytkownik może sam dodać usługę promowaną? angle

Użytkownik nie ma możliwości dodania nowej  usług we własnym. Umożliwiamy specjalistom wybór z dostępnej przez nas listy. 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację