Integracje

ZnanyLekarz

Jak połączyć się z ZnanyLekarz.pl?  angle

Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „znany lekarz”, należy podać dane potrzebne do autoryzacji. Zobacz więcej.
 

Skąd wziąć klucze do integracji ze Znanym Lekarzem? angle

W celu uzyskania kluczy do integracji należy skontaktować się z obsługą portalu Znany Lekarz. Zobacz więcej. 
 

Czy po każdej aktualizacji harmonogramów należy ponownie wykonać integrację z ZnanymLekarzem? angle

Nie, dane synchronizują się automatycznie po każdym dodaniu lub edycji harmonogramu.
 

Czy podczas integracji ze Znanym Lekarzem trzeba integrować wszystkich użytkowników? angle

Nie, nie ma takiej konieczności. Można dowolnie wybierać użytkowników do integracji. Sprawdź więcej

Czy można zaimportować wizyty ze Znanego Lekarza do Medfile? angle

Jak najbardziej tak. Sprawdź więcej.

Skąd wiemy, że wizyta wpadła ze Znanego Lekarza? angle

W wizycie widnieje informacja o tym skąd pochodzi zarezerwowana wizyta, jeśli wpadnie ona ze Znanego Lekarza, użytkownicy będą mogli przeczytać tę wiadomość w edycji wizyty. 

Czy podczas edycji zintegrowanej usługi ze Znamy Lekarzem w Medfiel — trzeba ponawiać integrację? angle

Nie, podczas edycji usługi, nie trzeba nic dodatkowo robić — dane zaktualizują się automatycznie. Sprawdź więcej

Jeśli usunę usługę, która jest zintegrowana ze Znanym Lekarzem, czy ta informacja będzie gdzieś widoczna? angle

Tak, w zakładce Znany Lekarz będzie widniała informacja, że usługa jest usunięta. 

Gdzie można zakupić w Medfile integrację ze Znanym Lekarzem? angle

Użytkownik, który nie posiada subskrypcji Business, może w każdym momencie zakupić integrację bezpośrednio z Mojego konta w Medfile z zakładki „Sklep”. 

W jakiej subskrypcji jest dostępny Znany Lekarz w cenie? angle

Jeżeli placówka medyczna zakupi subskrypcję Business, nie musi już dodatkowo wykupywać integracji ze Znanym Lekarzem - jest ona automatycznie dostępna dla klientów. Sprawdź więcej

Jeśli zmienię ceny usług w Znanym Lekarzu, to czy zaktualizują się one automatycznie w Medfile? angle

Nie, ceny usług nie aktualizują się automatycznie w Medfile. Jeśli użytkownikowi zależy na tym, aby ceny usług były takie same zarówno w Medfile, jak i w Znanym Lekarzu — należy zmienić je w każdym systemie. 

Jak dalece do przodu wysyłają się terminy do Znanego Lekarza z Medfile? angle

Informacje o terminach wizyt z naszego systemu wysyłane są na 12 tygodni do przodu.

W jakim przypadku klient jest zobowiązany przeprowadzić ponownie integrację ze Znanym Lekarzem? angle

Należy powtórzyć integrację w przypadkach, jeśli:

  • Usuwamy usługi i dodajemy nowe,
  • Zmieniamy suwaki w rejestracji online, również,
  • Dodajemy nowego użytkownika, który również ma być zintegrowany,
  • Dodajemy lub usuwamy gabinet, który ma być przydzielony.
Jeżeli w Znanym Lekarzu wizyta zostanie odwołana czy w Medfile dostaniemy informację? angle

Jak najbardziej tak. Synchronizacja pomiędzy naszym systemem a Znanym Lekarzem na bieżąco aktualizuje informacje o wizytach. Sprawdź więcej

Kto wpisuje klucze API do wpisuje Medfile? angle

Klucze API dostaje klient od Znanego Lekarza. Następnie sam wprowadza je do systemu z perspektywy zakładki „Znany Lekarz”. 

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację