Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „znany lekarz”, należy podać dane potrzebne do autoryzacji. Zobacz więcej.
W celu uzyskania kluczy do integracji należy skontaktować się z obsługą portalu Znany Lekarz. Zobacz więcej.
Nie, dane synchronizują się automatycznie po każdym dodaniu lub edycji harmonogramu.
Nie, nie ma takiej konieczności. Można dowolnie wybierać użytkowników do integracji. Sprawdź więcej.
Jak najbardziej tak. Sprawdź więcej.
W wizycie widnieje informacja o tym skąd pochodzi zarezerwowana wizyta, jeśli wpadnie ona ze Znanego Lekarza, użytkownicy będą mogli przeczytać tę wiadomość w edycji wizyty.
Nie, podczas edycji usługi, nie trzeba nic dodatkowo robić — dane zaktualizują się automatycznie. Sprawdź więcej.
Tak, w zakładce Znany Lekarz będzie widniała informacja, że usługa jest usunięta.
Użytkownik, który nie posiada subskrypcji Business, może w każdym momencie zakupić integrację bezpośrednio z Mojego konta w Medfile z zakładki „Sklep”.
Jeżeli placówka medyczna zakupi subskrypcję Business, nie musi już dodatkowo wykupywać integracji ze Znanym Lekarzem - jest ona automatycznie dostępna dla klientów. Sprawdź więcej.
Nie, ceny usług nie aktualizują się automatycznie w Medfile. Jeśli użytkownikowi zależy na tym, aby ceny usług były takie same zarówno w Medfile, jak i w Znanym Lekarzu — należy zmienić je w każdym systemie.
Informacje o terminach wizyt z naszego systemu wysyłane są na 12 tygodni do przodu.
Należy powtórzyć integrację w przypadkach, jeśli:
Jak najbardziej tak. Synchronizacja pomiędzy naszym systemem a Znanym Lekarzem na bieżąco aktualizuje informacje o wizytach. Sprawdź więcej.
Klucze API dostaje klient od Znanego Lekarza. Następnie sam wprowadza je do systemu z perspektywy zakładki „Znany Lekarz”.