Tak, podczas wystawiania recepty tradycyjnej (papierowej) bądź e-Recepty można podejrzeć historię recept pacjenta specjalnym przyciskiem.
Powodów może być kilka:
- Pacjent nie otrzymał nigdy wcześniej recepty tradycyjnej ani e-Recepty,
- Pacjent nie udzielił zgody na podgląd danych,
- Lekarz (użytkownik) nie ma uprawnień do podglądu historii recept pacjenta.
Należy uzyskać dostęp do historii recept pacjenta. W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept". Następnie po prawej stronie użyj przycisku „Uzyskaj dostęp”.
W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept”, pojawi się tabela z danymi.
Pacjent może udostępnić lekarzowi swoją historię wystawionych i zrealizowanych recept:
a) przez Internetowe Koto Pacjenta (IKP),
b) aplikację na telefon mojeIKP,
c) kod, który podczas wizyty dostanie SMS-em na telefon.
Datę wystawienia, datę pierwszego wydania, lek, ilość leku, status, odpłatność, uprawnienia oraz pełny XML