Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto”, a następnie “Dane”. Zmieniamy adres mailowy i akceptujemy zmianę na dole strony przyciskiem “Zapisz zmiany”.
Wchodzimy w “Moje konto”- “Ustawienia placówki”. W środkowej kolumnie znajduje się pole “Dodatkowy adres e-mail do wysyłki FV”. Wpisujemy adres e-mail i zapisujemy zmiany.
Oznacza to, że adres e-mail został już przypisany do innego użytkownika.
W zakładce „Centrum powiadomień” został dodany podział ze względu na lokalizację. Użytkownik ma możliwość ustawić, z której lokalizacji wybrany użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia. Aktywujemy suwak „Ustawienia własne”, a następnie wybieramy odpowiednią lokalizację i przystępujemy do personalizacji powiadomień dla danej placówki.