Rachunki

Pakiety do wykorzystania

Gdzie dodać pakiet w Medfile? angle

Z perspektywy zakładki „Rachunki” klikamy w „Dodaj pakiet do wykorzystania”. Pakiet można również dodać bezpośrednio z kartoteki danego pacjenta. Sprawdź więcej.

Czym się różni pakiet indywidualny od uniwersalnego? angle

Pakiet indywidualny jest zakładany na daną osobę i przypisany do danej kartoteki pacjenta, a z kolei pakiet uniwersalny jest ogólny, jednak można go również dodać do pacjenta poprzez edycję jego danych. 

Jak wykorzystać pakiet u pacjenta? angle

Podczas tworzenia wizyty należy zaznaczyć chceckbox „Wizyta do wykorzystania z pakietu” - wtedy pobierze się ona właśnie z niego. Sprawdź więcej.

Czy można przywrócić usunięty pakiet? angle

Jak najbardziej tak. Za pośrednictwem przycisku „Przewróć dokument”.

W jakich raportach widoczne są pakiety? angle

Pakiety widoczne są w raportach: „Pakiety — kontrahenci” oraz „Księgowość".

Czy za pakiet pacjent musi zapłacić z góry? angle

Pacjent może zapłacić z góry za cały pakiet lub rozliczyć go ratalnie kredytem kupieckim. 

Czy pakiet jest dokumentem księgowym? angle

Nie, pakiet nie jest dokumentem księgowym. 

Czy do pakietu można wystawić fakturę? angle

Oczywiście. Placówka medyczna ma możliwość wystawienia pacjentowi faktury. 

Czy można przypisać pakiet do wizyt, które zostały już umówione? angle

Jak najbardziej tak, z perspektywy kartoteki pacjenta, wybieram wizytę, a następnie klikamy przycisk „Wykonaj na zaznaczonych”, a następnie wybieramy odpowiedni pakiet. Sprawdź więcej.

Czy można wymyślić nazwę pakietu? angle

Tak, klient może indywidualnie nazywać pakiety. Sprawdź więcej.

Czy w ramach wizyty grupowej pacjent może wykorzystać pakiet? angle

Jak najbardziej tak. Pakiety mogą być przez klienta wykorzystywane również podczas wizyt grupowych.

Czy pakiet można edytować? angle

Pakiet można edytować jedynie częściowo, np. zmiana ceny pakietu.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację