Z perspektywy zakładki „Rachunki” klikamy w „Dodaj pakiet do wykorzystania”. Pakiet można również dodać bezpośrednio z kartoteki danego pacjenta. Sprawdź więcej.
Pakiet indywidualny jest zakładany na daną osobę i przypisany do danej kartoteki pacjenta, a z kolei pakiet uniwersalny jest ogólny, jednak można go również dodać do pacjenta poprzez edycję jego danych.
Podczas tworzenia wizyty należy zaznaczyć chceckbox „Wizyta do wykorzystania z pakietu” - wtedy pobierze się ona właśnie z niego. Sprawdź więcej.
Jak najbardziej tak. Za pośrednictwem przycisku „Przewróć dokument”.
Pakiety widoczne są w raportach: „Pakiety — kontrahenci” oraz „Księgowość".
Pacjent może zapłacić z góry za cały pakiet lub rozliczyć go ratalnie kredytem kupieckim.
Nie, pakiet nie jest dokumentem księgowym.
Oczywiście. Placówka medyczna ma możliwość wystawienia pacjentowi faktury.
Jak najbardziej tak, z perspektywy kartoteki pacjenta, wybieram wizytę, a następnie klikamy przycisk „Wykonaj na zaznaczonych”, a następnie wybieramy odpowiedni pakiet. Sprawdź więcej.
Tak, klient może indywidualnie nazywać pakiety. Sprawdź więcej.
Jak najbardziej tak. Pakiety mogą być przez klienta wykorzystywane również podczas wizyt grupowych.
Pakiet można edytować jedynie częściowo, np. zmiana ceny pakietu.