W lewym panelu, w kalendarzu szczegółowym wybieramy konkretny dzień.
Klikając w wizytę w kalendarzu, w rubryce “Specjalista”, wybieramy lekarza do którego chcemy umówić wizytę.
Klikając w wizytę w kalendarzu, w rubryce “Gabinet”, wybieramy odpowiedni gabinet.
Klikając w wizytę w kalendarzu, możemy "Usługę" usunąć (prawa strona) i dodać nową (lewa strona ‑ “Kliknij aby uzupełnić” i wybieramy z listy rozwijanej).
Klikając w wizytę i wybierając dodatkową usługę (“Kliknij aby uzupełnić”, rozwija się lista usług).
Klikając w wizytę, po prawej stronie okna, obok danej usługi ( sekcji “Usługi”) klikamy w różowy krzyżyk.
Klikając w rubrykę “Specjaliści” (górny lewy róg kalendarza głównego), wybieramy użytkownika (check), którego kalendarz chcemy mieć widoczny i zatwierdzamy przyciskiem ”Zastosuj”.
Klikając w rubrykę „specjaliści”, wybieramy użytkowników, których kalendarz chcemy mieć widoczny.
Możliwe, że nie został przydzielony do niej żaden specjalista. Należy otworzyć kalendarz i w liście specjaliści zaznaczyć „Wizyty bez specjalisty”. Sprawdź więcej
Klikamy w „Pacjenci”, w prawym górnym rogu wybieramy „Nowy pacjent”.
Wchodzimy w zakładkę “Kalendarz” - “Ustawienia”. Na dole wyświetlonego okna klikamy suwak “Automatycznie wysyłaj link do płatności dla”, wybieramy, dla jakich wizyt ustawiamy automatyczny link i zapisujemy zmiany. Ustawienia dotyczą wizyt umówionych w kalendarzu — dla wizyt z rejestracji online (usługa musi wymagać przedpłaty) link wysyła się automatycznie.
Interwał to wysokość komórki w kalendarzu dziennym. Można je dowolnie modyfikować według czasu np. wizyt.
Z perspektywy kalendarza można zweryfikować źródło wizyty, czyli czy wizyta została dodana przez aplikację mobilną, czy z perspektywy przeglądarki internetowej.
Kliknij w kalendarzu w odpowiednią wizytę, wybierz zakładkę "Pacjent", a następnie naciśnij na przycisk “Wyślij wiadomość” obok numeru telefonu pacjenta. Wpisz treść lub skorzystaj z szablonu i naciśnij przycisk Wyślij.