W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
W trakcie edytowania dokumentu klikamy w suwak „inne dane płatnika”.
W trakcie edytowania dokumentu klikamy w „dodaj pozycję”. Zobacz więcej.
Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie.
Tak, wystarczy wybierać “Szczegóły”. Zobacz więcej.
Tak, wystarczy ustawić potrzebne daty, bezpośrednio z zakładki „Rachunki". Dowiedz się więcej.
Standardowo link ważny jest 2 dni.
Tak, należy wejść w „Moje konto”, następnie klikamy „Przedpłaty online” oraz wybieramy „ustawienia PayU”, na dole możemy przedłużyć ważność linku. Zobacz więcej.
Link może być maksymalnie ważny 21 dni.
Anulowana płatność oznacza, że nie zostały pobrane środki z konta pacjenta. Może to wynikać z winy banku.
Płatność w trakcie oznacza to, że jest przetwarzana, a środki oczekują na zaksięgowanie. Przeczytaj więcej.
W zakładce zwroty znajduje się lista zwrotów.
Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej.