Tak.
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Jest to pacjent, który zarejestrował się w „Rejestracji online” i wymaga zatwierdzenia. Zobacz więcej.
Jest to oznaczenie e-Wizyty.
W trakcie wizyty wchodzimy w zakładkę „Załączniki” i klikamy w „Dodaj załącznik do wizyty”.
W celu stworzenia e-Wizyty wchodzimy “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługi” w edycji należy zaznaczyć suwak “e-Wizyta (usługa telemedyczna)”, a następnie zapisać zmiany.
Specjalista łączy się z pacjentem za pomocą modułu HaloDoctor. W celu połączenia się z pacjentem należy otworzyć wybraną wizytę, a następnie nacisnąć przycisk “e-Wizyta - HaloDoctor”. Po kliknięciu pojawi się możliwość wysłania zaproszenia do pacjenta przez wiadomość e-mail lub SMS. W kolejnym kroku należy nacisnąć przycisk “Przejdź do e-Wizyty”. Gdy pacjent będzie dostępny w wirtualnym pokoju, pojawi się odpowiedni komunikat oraz zielona słuchawka umożliwiająca wykonanie połączenia do pacjenta.
Pacjent łączy się z lekarzem za pomocą zaproszenia wysłanego w wiadomości SMS lub e-mail. Jeżeli pacjent posiada konto w portalu, może również połączyć się po zalogowaniu na swoje konto. Zobacz więcej.
Tak, konsultacja online może odbyć się przez telefon, tablet lub komputer. Nie trzeba instalować żadnego dodatkowego programu, wystarczy dostęp do Internetu.
Medfile ma możliwość integracji z platformą PayU.