Zgody pacjenta

Medfile® pozwala pracownikom medycznym na zarządzanie swoim gabinetem lub placówkę w bardzo komfortowy sposób.

Z perspektywy zakładki pacjenci, mamy możliwość, aby wejść w edycję jego danych i ustawić mu odpowiednie zgody.

Aktywuj lub dezaktywuj zgody pacjentów w 5 szybkich krokach.

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Pacjenci”, naciskamy na „Szczegóły” przy pacjencie, któremu chcemy ustawić zgody.

Wejdź w szczegóły
Krok 2

Wybieramy przycisk „Edytuj dane pacjenta”.

Przejdź do edycji danych pacjenta
Krok 3
  • Z tej perspektywy mamy możliwość, aby aktywować (kolor niebieski) lub dezaktywować (kolor szary) daną zgodę za pośrednictwem checkboxu,
  • Przykładowo, jeśli pacjent wyrazi zgodę na wiadomości SMS, mamy możliwość, aby wysłać mu wiadomość SMS z potwierdzeniem/przypomnieniem o wizycie.
Ustaw odpowiednie zgody pacjentowi
Krok 4

Po dokonaniu wszystkich ustawień w zgodach pacjenta klikamy przycisk „Zapisz zmiany”.

Zapisz wprowadzone zmiany
Krok 5

Po poprawnym zapisie danych przez program otrzymamy komunikat „Pacjent został zapisany”.

Komunikat potwierdzający zapis danych

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną za pośrednictwem intuicyjnego systemu Medfile®.

Specjaliści medyczni po rozmowie z pacjentem mogą w łatwy sposób ustawić odpowiednie zgody.

Wszystkiego dokonasz bezpośrednio z zakładki „Pacjenci”.

Postaw na intuicyjną pracę w programie Medfile® i dopasuj funkcje systemowe do Twojej praktyki lekarskiej. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację