Zakup nowego użytkownika

Medfile® w pełni dostosowuje się do mniejszych oraz większych placówek medycznych.

Bezpośrednio z zakładki „Użytkownicy” istnieje możliwość, aby za pomocą kilku kroków dodać nowego użytkownika

Dodawaj nowych użytkowników w miarę rozrostu Twojej działalności.

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z naszym programem.

System Medfile® jest zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, klikamy na kafelek „Użytkownicy”.

Wejdź w użytkowników
Krok 2

Jeśli chcemy dodać nowego użytkownika, klikamy przycisk „+ Nowy użytkownik”.

Dodaj nowego użytkownika
Krok 3
  • Za pośrednictwem suwaka, decydujemy ile nowych użytkowników, chcemy dodać do systemu,
  • Koniecznie trzeba zaznaczyć akceptację regulaminu,
  • Następnie klikamy przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, który jest jednoznaczny z zapłatą za nowego użytkownika do programu.
Zamów z obowiązkiem zapłaty
Krok 4

Po poprawnym zapisie przez program otrzymamy komunikat - „Zamówienie na dodatkowe usługi zostało utworzone”
Jeżeli chcemy pobrać wystawioną fakturę, naciskamy na przycisk „Pobierz fakturę”.

Pobierz fakturę
Krok 5

Widok pobranej faktury w formacie PDF.

Zweryfikuj pobraną fakturę
Krok 6

Z tej perspektywy mamy również możliwość, aby szybko opłacić fakturę na nowego użytkownika,
Naciskamy na przycisk „Opłać fakturę”, by tego dokonać.

Opłać wystawioną fakturę
Krok 7

Automatycznie zostajemy przekierowani do płatności PayU,
Wybieramy dogodną formę płatności, a następnie opłacamy fakturę.

Opłać fakturę przez PayU

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wraz z intuicyjnym oprogramowaniem medycznym Medfile®.   Z perspektywy mojego konta można w łatwy sposób dodać nowego użytkownika do programu jeżeli istnieje taka potrzeba. Dodaj lekarza, pracownika recepcji czy pielęgniarkę, a następnie opłać fakturę, by nowa osoba uzyskała dostęp do programu. Usprawnij swoją pracę dzięki Medfile®.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak pokazać w kalendarzu jednego użytkownika?

Klikając w rubrykę “Specjaliści” (górny lewy róg kalendarza głównego), wybieramy użytkownika (check), którego kalendarz chcemy mieć widoczny i zatwierdzamy przyciskiem ”Zastosuj”.

Jak dodać użytkownika?

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Jak usunąć użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
 

Jak edytować użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
 

Jak nadać uprawnienia użytkownikom?

W trakcie edytowania wybieramy zakładkę „Edytuj uprawnienia”. Zobacz więcej.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację