Zakładki do nawigacji między powiadomieniami e-mail

Program dla małych gabinetów oraz dużych placówek medycznych, który usprawnia pracę.

W  Medfile®dostępnych jest wiele użytecznych funkcji.

Jedną z nich są dedykowane zakładki, które ułatwiają nawigację pomiędzy poszczególnymi ustawieniami powiadomień e-mail.

Wypróbuj  Medfile® i przekonaj się jak bardzo poprawi to komfort Twojej pracy. 

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna pozwala na sprawny przepływ danych pomiędzy podmiotami medycznymi.

Krok 1

Z perspektywy „Moje konto” wchodzimy do zakładki „Powiadomienie e-mail”.

Otwórz zakładkę powiadomienia e-mail
Krok 2
  • Otwiera się cała zakładka poświęcona powiadomieniom e-mail,
  • Z perspektywy widoku „Powiadomienia e-mail”, możemy aktywować wysyłanie wiadomości e-mail oraz dołączyć zaproszenie do kalendarza (iCal) w wiadomości e-mail
  • Dodatkowo mamy możliwość aktywować oraz edytować treść wiadomości tekstowej e-mail.
Widok zakładki powiadomienia e-mail
Krok 3

Z zakładki „Przekierowanie”, można przekierować maile w zależności od lokalizacji, w której pracuje specjalista.

Ustaw przekierowanie według lokalizacji
Krok 4
  • Istnieje również możliwość, aby wyszukiwać odpowiednie adresy e-mail za pośrednictwem wyszukiwarki oraz przycisku „szukaj”,
  • Z tej perspektywy, możemy aktywować lub dezaktywować przekierowania u danego pracownika oraz u każdego z nich z osobna, można ustawić pożądane przekierowywanie wiadomości e-mail,
  • Po wprowadzeniu wszystkich ustawień klikamy przycisk „Zapisz”.
Ustaw indywidualne przekierowania do wszystkich użytkowników
Krok 5
  • Z zakładki „Przekierowania” możemy również ustawić domyślne przekierowania dla wszystkich w danej lokalizacji,
  • W tym celu wybieramy odpowiednią lokalizację oraz zaznaczamy ustawienie - „Zastosuj dla wszystkich”,
  • Następnie wpisujemy odpowiedni adres e-mail oraz klikamy przycisk „Zapisz”,
  • Po pomyślnym zapisie danych przez program — przy każdemu użytkownikowi pojawi się zastosowany dla wszystkich adres e-mail.
Ustaw przekierowania dla wszystkich
Krok 6
  • Jeżeli zależy nam również na przypisaniu adresu e-mail do innych lokalizacji — wybieramy ją w zakładce „Lokalizacja”,
  • Stosując przycisk „Zastosuj dla nieuzupełnionych” adres e-mail zostanie wprowadzony tylko przy specjalistach niemających ustawionego żadnego przekierowania,
  • Wpisujemy odpowiedni adres e-mail, a następnie klikamy przycisk „Zapisz”.
Ustaw przekierowania dla nieuzupełnionych
Krok 7
  • Po poprawnym zapisie danych przez program otrzymamy komunikat „Ustawiania zostały zapisane”,
  • W polach automatycznie pojawi się ówczesnej zapisany adres e-mail.
Sprawdź zapisane ustawienia
Krok 8

Z perspektywy zakładki „Nadawcy”, jesteśmy w stanie do danego specjalisty przypisać odpowiedni adres e-mail oraz dodatkowo ustawić osobę do wiadomości, która również będzie otrzymywała automatycznie te same wiadomości.

Widok zakładki nadawcy
Krok 9

Z perspektywy zakładki „Własna skrzynka pocztowa”, ustawiamy wszystkie dane w skrzynce pocztowej dedykowanej fakturom wysyłanym do pacjentów.

Widok zakładki własna skrzynka pocztowa

Medfile® zarówno przyspiesza pracę lekarzom, jak i jest przyjazny dla pacjentów.

Dzięki posegregowaniu powiadomień e-mail na dedykowane zakładki, praca w programie stała się jeszcze bardziej intuicyjna.

Ustawiaj przekierowania, edytuj wiadomości e-mail do dopasowanych dla Ciebie treści lub przypisuj adresy e-mail specjalistom w programie dla poradni Medfile®

Korzystaj z programu idealnego dla poradni medycznych zgodnego z RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak dodać usługę do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Jak sprawdzić historię wiadomości e-mail z pacjentem?

Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy adresie e-mail znajduje się ikonka koperty, gdzie po kliknięciu w nią pokaże nam się cała historia wiadomości e-mail.
 

Jak zaznaczyć, że pacjent nie wyraża zgody na otrzymywanie wiadomości email?

Tworząc nowego pacjenta w systemie należy odznaczyć suwak “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości email”. 
 

Powiązane artykuły

brak
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację