Wystawienie rachunku z wizyty

Program dla gabinetu Medfile® służy do rejestracji pacjentów w gabinecie.

Bezpośrednio z zakładki „Wizyty” użytkownicy mają możliwość, aby wystawić pacjentowi rachunek do wizyty.

Korzystaj z wszystkich funkcjonalności systemu i na bieżąco prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną w swoim gabinecie.

System Medfile® jest zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Wizyty”, klikamy na „Otwórz wizytę”.

Wejdź w wizytę
Krok 2
  • W otwartej wizycie po prawej stronie mamy listę dodatków do wizyty,
  • Wybieramy „+ Wystaw rachunek”,
  • Następnie chcąc wystawić rachunek, wybieramy z listy rozwijalnej „Rachunek”.
Wybierz przycisk rachunek
Krok 3
  • Uzupełniamy numer rachunku,
  • Następnie wybieramy datę wystawienia oraz datę wystawienia paragonu,
  • Opcjonalnie uzupełniamy opis.
Określ datę wystawienia paragonu
Krok 4
  • Za pośrednictwem checkboxu przy „Dane pacjenta” - możemy za pośrednictwem 1 przycisku uzupełnić dane pacjenta (jeśli wcześniej już były wprowadzane do systemu),
  • Sprawdzamy i w razie potrzeby modyfikujemy cenę lub nazwę usługi/produktu.
Uzupełnij dane pacjenta oraz usługi
Krok 5
  • Określamy formę płatności oraz jej typ,
  • W razie konieczności dodajemy kasę oraz weryfikujemy kwotę.
Wprowadź formę płatności
Krok 6
  • Weryfikujemy lub uzupełniamy dane sprzedawcy,
  • Jeżeli wszystkie wprowadzone ustawienia są poprawne, klikamy przycisk „Zapisz zmiany”.
Wprowadź formę płatności
Krok 7
  • Po zapisaniu pokazuje się komunikat „Dokument został zapisany”,
  • Oznacza to, że rachunek został poprawnie wypełniony i można go wydrukować,
  • By móc obejrzeć wystawiony rachunek należy wybrać „Drukuj dokument”.
Zobacz wystawiony rachunek
Krok 8

Podgląd wystawionego rachunku.

Sprawdź wydruk wystawionego rachunku

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z dedykowanym do tego programem Medfile®

System Medfile® usprawnia pracę gabinetów, pozwala na szybką obsługę pacjenta.

Korzystaj z zakładki „Wizyty” i wystawiaj rachunek w kilku szybkich krokach. 

Drukuj wystawiony dokument od razu po wystawieniu. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak wystawić rachunek z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
 

Czy mogę zobaczyć rachunki za konkretny miesiąc?

Tak, wystarczy ustawić potrzebne daty, bezpośrednio z zakładki „Rachunki". Dowiedz się więcej
        

Jak wystawiać rachunek?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Rachunek”. Zobacz więcej
 

Jak wystawić fakturę do rachunku?

Z perspektywy zakładki „Rachunki", klikamy na „Szczegóły" przy rachunku, do którego chcemy wystawić fakturę. Zobacz więcej

Czy link do płatności wysyła się automatycznie?

Linki do płatności wysyła się automatycznie po uzupełnieniu formularza rejestracji online na wizytę lub po dodaniu wizyty w kalendarzu (w zależności od ustawień w Medfile). Użytkownicy mają również możliwość ręcznego wysłania linka do pacjenta w wiadomości email lub SMS.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację