Użytkownicy – Przypisanie domyślnej kasy

Program Medfile® oferuje swoim użytkownikom wiele możliwości. 

Możliwość wystawiania dokumentów KP oraz KW, jest niewątpliwym udogodnieniem.

Dodatkowo, u każdego użytkownika można przypisać domyślną kasę, która będzie się u niego automatycznie podpowiadała. 

Korzystaj z wszystkich możliwości oferowanych przez program.

Wyposaż swój gabinet w Elektroniczną Dokumentację Medyczną

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, wchodzimy do zakładki „Użytkownicy”.

Otwórz zakładkę użytkownicy
Krok 2

Z listy dostępnych użytkowników, wybieramy u którego użytkownika chcemy przypisać domyślną kasę, klikając na niego.

Wybierz odpowiedniego użytkownika
Krok 3

U wybranego użytkownika z listy rozwijanej wybieramy odpowiednią kasę domyślną.

Wybierz właściwą kasę domyślną
Krok 4

Po wprowadzeniu odpowiedniej kasy, klikamy przycisk „Zapisz zmiany”.

Kliknij na zapisz zmiany
Krok 5

Po poprawnym dopisaniu domyślnej kasy, zostanie wyświetlony komunikat „Użytkownik został zapisany”.

Komunikat o poprawnym zapisaniu danych

Z Medfile® praca w gabinecie oraz placówce medycznej, staje się bardziej komfortowa.

Skorzystaj z funkcji, jaką jest przypisywanie domyślnej kasy u danego użytkownika. 

Program stawia na dobieranie preferencji pod indywidualne potrzeby, dlatego u każdego użytkownika można przypisać inną domyślną kasę.

Twórz sobie same udogodnienia oraz korzystaj z ogromu możliwości, jakie oferuje Medfile®

Program jest w pełni zgodny z RODO

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak pokazać w kalendarzu jednego użytkownika?

Klikając w rubrykę “Specjaliści” (górny lewy róg kalendarza głównego), wybieramy użytkownika (check), którego kalendarz chcemy mieć widoczny i zatwierdzamy przyciskiem ”Zastosuj”.

Jak wystawić rachunek z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
 

Czy mogę zobaczyć rachunki za konkretny miesiąc?

Tak, wystarczy ustawić potrzebne daty, bezpośrednio z zakładki „Rachunki". Dowiedz się więcej
        

Jak wystawiać rachunek?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Rachunek”. Zobacz więcej
 

Jak dodać użytkownika?

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację