Usuwanie urządzenia mobilnego

Wyposaż swój gabinet medyczny w intuicyjne oprogramowanie Medfile®.

Nasz program działa bezpośrednio z perspektywy przeglądarki internetowej, ale posiada również dedykowaną aplikację mobilną możliwą do pobrania zarówno na Android jak i iOS

Przekonaj się sam, jak łatwo możesz usunąć ówcześnie dodane urządzenie mobilne

Program całkowicie zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, naciskamy na „Urządzenia mobilne”.

Wejdź w zakładkę urządzenia mobilne
Krok 2

Jeżeli chcemy usunąć wcześniej dodane urządzenie mobilne — naciskamy przycisk „Usuń”.

Usuń urządzenie mobilne
Krok 3
  • Otrzymamy prośbę o potwierdzenie oraz informację, że po usunięciu tego urządzenia nie będzie z niego można korzystać z aplikacji mobilnej,
  • Jeśli jesteśmy pewni — wybieramy przycisk „Potwierdzam”.
Potwierdź usunięcie urządzenia
Krok 4

Po poprawnym usunięciu urządzenia mobilnego otrzymamy komunikat „Urządzenie zostało usunięte”.

Komunikat potwierdzający usunięcie
Krok 5

Po aktywowaniu suwaka „pokaż usunięte”, będziemy mogli podejrzeć, jakie urządzenia mobilne usunęliśmy w przeszłości.

Pokaż usunięte urządzenia

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną bezpośrednio z oprogramowania Medfile®. Za pośrednictwem zakładki “Urządzenia mobilne” możesz dodać lub usunąć telefon bądź tablet. Dzięki naszemu systemowi otrzymasz dostęp do wielu funkcji, które z pewnością przyśpieszą Twoją pracę.  Rozpocznij korzystanie z  Medfile® i ciesz się z programu medycznego na miarę XXI wieku. 

 

Zalety funkcji Usuwanie urządzenia mobilnego Medfile®:

  • możliwość usunięcie urządzenia mobilnego w razie potrzeby
  • możliwość podejrzenia wcześniej usuniętych urządzeń
  • możliwość dostosowania oprogramowania do swoich potrzeb

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy Medfile posiada aplikację mobilną?

Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej

Czy z perspektywy aplikacji mobilnej mogę umawiać wizyty powtarzalne?

Jak najbardziej tak. Możesz używać aplikacji mobilnej Medfile do umawiania wizyt powtarzalnych. 

Czy jeśli ustawimy centrum powiadomień w wersji web, będę otrzymywać te same powiadomienia również w aplikacji mobilnej?

Nie, powiadomienia ustawione z zakładki „Centrum powiadomień” działają tylko w wersji webowej, nie mają one odniesień do aplikacji mobilnej. 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację