Ustawienia SMS, przypomnienie o wizycie

Medfile® posiada wiele udogodnień dla swoich użytkowników.

Jednym z nich jest cały dedykowany moduł ustawieniom SMS

Za jego pośrednictwem dokonasz wielu indywidualnych ustawień, w tym możliwości aktywowania personalizowanego powiadomienia o wizycie

Twórz swoją placówkę wspólnie z Medfile®.

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, klikamy na „Powiadomienia SMS”.

Wejdź w powiadomienia SMS
Krok 2

Wybieramy przycisk „Ustawienia”.

Wybierz przycisk ustawienia
Krok 3

Przy powiadomieniu „Przypomnienie o wizycie”, klikamy przycisk „Ustawienia”

Wejdź w ustawienia powiadomień o wizycie
Krok 4
  • Za pomocą checkboxu aktywujemy ustawienia powiadomienia oraz przesyłanie odpowiedzi pacjenta do specjalisty,
  • Ustalamy czas (ile dni szybciej oraz o której godzinie) powiadomienie zostanie wysłane,
  • Klikamy przycisk „Zapisz zmiany”.
Ustal czas wysyłania powiadomień
Krok 5
  • Z łatwością możemy dodać nową treść powiadomienia,
  • Wybieramy „+ Dodaj treść”.
Dodaj nową treść powiadomienia
Krok 6
  • Z listy rozwijanej wybieramy odpowiedni język,
  • Wpisujemy właściwą treść powiadomienia SMS, możemy również wykorzystać dostępne zmienne, które zostaną zastąpione prawdziwymi danymi przed wysłaniem wiadomości,
  • Klikamy przycisk „Zapisz”, by dodać nową treść wiadomości SMS.
Uzupełnij treść wiadomości SMS
Krok 7

Każdą dodaną treść powiadomienia możemy edytować za pośrednictwem przycisku „Edytuj”.

Edytuj dodaną treść powiadomienia
Krok 8

Wprowadzam odpowiednie poprawki w treści, a następnie klikamy przycisk „Zapisz”.

Zapisz poprawki treści
Krok 9

Oczywiście każde powiadomienie można również usunąć za pośrednictwem przycisku „Usuń” przy danym powiadomieniu.

Usuń wybrane powiadomienie
Krok 10

Jeżeli jesteśmy pewni usunięcia wybranego powiadomienia, to klikamy przycisk „Potwierdzam”.

Potwierdź usunięcia powiadomienia
Krok 11

Jeżeli dokonaliśmy wszystkich poprawek oraz modyfikacji w ustawieniach powiadomień o wizycie, to klikamy przycisk „Zapisz zmiany”.

Zapisz wszystkie zmiany w ustawieniach
Krok 12

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Ustawienia wiadomości SMS zostały zapisane”.

Komunikat o poprawnym zapisie danych

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z dedykowanym do tego programem Medfile®

Korzystaj z wszystkich przygotowanych dla Ciebie usprawnień. 

Za pośrednictwem zakładki powiadomienia SMS, dodawaj nowe treści powiadomień przypomnień o wizycie.

Edytuj lub usuwaj poszczególne powiadomienia według preferencji. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

Co to jest własna nazwa nadawcy w ustawieniach sms?

Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
 

Jak ustawić SMSa z kodem e-Recepty?

Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać. 
 

Jak zakupić pakiet SMS?

Aby zakupić pakiet SMS, należy kliknąć przycisk Moje konto — Powiadomienia SMS — Zakup pakiet SMS. Następnie wybieramy interesujący nas pakiet — wybieramy “Przejdź dalej” - sprawdzamy dane — zatwierdzamy przyciskiem “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Co się stanie, gdy skończą mi się dostępne SMSy?

Po wykorzystaniu dostępnych SMS-ów wiadomości przestaną się wysyłać. W każdej chwili można jednak rozszerzyć pakiet (zakupić nowe SMS) lub poczekać na nową pulę.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację