Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®
Telefonia Internetowa VoIP, jest funkcją, o której nie wszyscy jeszcze słyszeli.
Stanowi ona idealne rozwiązanie dla biznesu, a korzystanie z niej, jest rzeczą bardzo prostą i intuicyjną.
Dzięki nowej dostępnej opcji w Medfile® lekarze, specjaliści oraz recepcja, będą mogli polepszyć swój kontakt z klientem.
VoIP generuje szereg korzyści, a uruchomienie jej, jest możliwe bezpośrednio z konta w Medfile®.
Korzystaj z telefonii internetowej i ciesz się wysoką jakością połączeń.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.
- Wejdź w zakładkę „Moje konto”.
- Wybieramy kafel „Telefonia”.
- Przechodzimy do ustawień integracji.
- Aby aktywować telefonie internetową, musisz posiadać aktywne konto w SuperVoIP.pl jeśli nie masz to zarejestruj je tutaj (zobacz krok 3).
- Klikamy na przycisk „Mam już konto w SuperVoIP – uruchom telefonię” (Następnie krok 4).
Wybieramy 1 opcję z 3 dostępnych, naciskając na odpowiedni kafelek. Możemy założyć konto z numerem polskim, jak i również z zagranicznym lub przenieść obecny numer do sieci SuperVoIP.pl
- Przechodzimy do autoryzacji.
- W tym celu potrzebny będzie nam klucz SuperVoIP API.
- Klikając w „Zobacz rzut ekranu z instrukcją”, wyświetli nam się instrukcja, z której pobieramy klucz.
- Uzupełniamy dane osoby odpowiedzialnej (na którą ma zostać zawarta umowa).
- Wypisujemy nazwę użytkownika oraz hasło, używane do logowania na stronie SuperVoIP.pl
- Następnie wpisujemy bądź wklejamy klucz, który został wcześniej pobrany.
- Jeżeli wszystkie dane zostaną uzupełnione poprawnie, klikamy w przycisk „Przejdź dalej”.
Kiedy autoryzacja przebiegnie pomyślnie w górnej części strony wyświetli nam się komunikat „Pomyślnie zalogowano do sieci SuperVoIP”.
- Przystępujemy do kroku 2, czyli synchronizacji połączeń telefonicznych.
- Kopiujemy adres URL, który wyświetla się na szarym tle.
- Przechodzimy do strony https://panel.supervoip.pl
Adres URL, wklejamy w pustą rubrykę, która znajduje się po prawej stronie od hasła „URL notyfikacji” (na stronie SuperVoIP, którą wcześniej otworzyliśmy z linku).
- Wracamy do app.medfile.pl
- Uzupełniamy krok 3, czyli konfiguracja użytkowników.
- Z listy rozwijanej wybieramy użytkowników Medfile, którym chcemy przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii internetowej.
Kiedy skonfigurujemy wszystkich użytkowników, klikamy niebieski przycisk „Zapisz”.
- Wprowadzone dane, zostaną zaktualizowane.
- W górnej części strony pojawi się na zielonym tle komunikat - „Ustawienia zostały zaktualizowane”.
Od teraz w górnej części strony, zaraz obok imienia i nazwiska zalogowanej osoby, będzie wyświetlał się nowy nagłówek „Telefonia”.
Skonfigurowanie telefonii internetowej VoIP w programie Medfile®, jest nieskomplikowane, każdy może dokonać tego w kilka chwil.
Od posiadania niej w swoim gabinecie bądź całej placówce medycznej, dzieli cię tylko kilka prostych kroków.
Skorzystaj z benefitów, oferowanych przez VoIP i popraw jakość swoich połączeń oraz komunikacje z pacjentami.
Wyjdź naprzeciw nowej funkcji wprowadzonej w Medfile® oraz sprawdź inne możliwości, które możesz otrzymać dzięki telefonii internetowej.
Program dla gabinetu z Elektroniczną Dokumentacją Medyczną.
Zalety, które generuje ustawienie (konfiguracja) telefonii internetowej w Medfile®:
- współpraca z platformą SuperVoIP.pl
- polepszenie komunikacji z pacjentem
- możliwość przypisania VoIP wielu użytkownikom
- znaczne ułatwienie pracy w większej placówce bądź przychodni
- przejrzystość oraz intuicyjność w obsłudze
Najczęściej zadawane pytania
Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.
Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej
Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej
W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.
Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej
Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.