Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®

Telefonia Internetowa VoIP, jest funkcją, o której nie wszyscy jeszcze słyszeli.

Stanowi ona idealne rozwiązanie dla biznesu, a korzystanie z niej, jest rzeczą bardzo prostą i intuicyjną.

Dzięki nowej dostępnej opcji w Medfile® lekarze, specjaliści oraz recepcja, będą mogli polepszyć swój kontakt z klientem.

VoIP generuje szereg korzyści, a uruchomienie jej, jest możliwe bezpośrednio z konta w Medfile®

Korzystaj z telefonii internetowej i ciesz się wysoką jakością połączeń.

Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wejdź w zakładkę „Moje konto”.
  • Wybieramy kafel „Telefonia”.
Wybierz zakładkę telefonia
Krok 2
  • Przechodzimy do ustawień integracji.
  • Aby aktywować telefonie internetową, musisz posiadać aktywne konto w SuperVoIP.pl jeśli nie masz to zarejestruj je tutaj (zobacz krok 3).
  • Klikamy na przycisk „Mam już konto w SuperVoIP – uruchom telefonię” (Następnie krok 4).
Kliknij na przycisk
Krok 3

Wybieramy 1 opcję z 3 dostępnych, naciskając na odpowiedni kafelek. Możemy założyć konto z numerem polskim, jak i również z zagranicznym lub przenieść obecny numer do sieci SuperVoIP.pl

Wybierz 1 opcję
Krok 4
  • Przechodzimy do autoryzacji.
  • W tym celu potrzebny będzie nam klucz SuperVoIP API.
  • Klikając w „Zobacz rzut ekranu z instrukcją”, wyświetli nam się instrukcja, z której pobieramy klucz.
Pobierz klucz ze strony
Krok 5
  • Uzupełniamy dane osoby odpowiedzialnej (na którą ma zostać zawarta umowa).
  • Wypisujemy nazwę użytkownika oraz hasło, używane do logowania na stronie SuperVoIP.pl
  • Następnie wpisujemy bądź wklejamy klucz, który został wcześniej pobrany.
  • Jeżeli wszystkie dane zostaną uzupełnione poprawnie, klikamy w przycisk „Przejdź dalej”.


 

Uzupełnij dane w autoryzacji
Krok 6

Kiedy autoryzacja przebiegnie pomyślnie w górnej części strony wyświetli nam się komunikat „Pomyślnie zalogowano do sieci SuperVoIP”.

Pomyślnie zalogowano do sieci
Krok 7
  • Przystępujemy do kroku 2, czyli synchronizacji połączeń telefonicznych.
  • Kopiujemy adres URL, który wyświetla się na szarym tle.
  • Przechodzimy do strony https://panel.supervoip.pl
Skopiuj adres URL
Krok 8

Adres URL, wklejamy w pustą rubrykę, która znajduje się po prawej stronie od hasła „URL notyfikacji” (na stronie SuperVoIP, którą wcześniej otworzyliśmy z linku).

Wklej adres URL
Krok 9
  • Wracamy do app.medfile.pl
  • Uzupełniamy krok 3, czyli konfiguracja użytkowników.
  • Z listy rozwijanej wybieramy użytkowników Medfile, którym chcemy przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii internetowej.
Przypisz uprawnienia użytkownikom
Krok 10

Kiedy skonfigurujemy wszystkich użytkowników, klikamy niebieski przycisk „Zapisz”.

Zapisz wprowadzone dane
Krok 11
  • Wprowadzone dane, zostaną zaktualizowane.
  • W górnej części strony pojawi się na zielonym tle komunikat - „Ustawienia zostały zaktualizowane”.
Ustawienia zostały zaktualizowane
Krok 12

Od teraz w górnej części strony, zaraz obok imienia i nazwiska zalogowanej osoby, będzie wyświetlał się nowy nagłówek „Telefonia”.

Nowy nagłówek został dodany

Skonfigurowanie telefonii internetowej VoIP w programie Medfile®,  jest nieskomplikowane, każdy może dokonać tego w kilka chwil.

Od posiadania niej w swoim gabinecie bądź całej placówce medycznej, dzieli cię tylko kilka prostych kroków. 

Skorzystaj z benefitów, oferowanych przez VoIP i popraw jakość swoich połączeń oraz komunikacje z pacjentami. 

Wyjdź naprzeciw nowej funkcji wprowadzonej w Medfile® oraz sprawdź inne możliwości, które możesz otrzymać dzięki telefonii internetowej. 

Program dla gabinetu z Elektroniczną Dokumentacją Medyczną.

 

Zalety, które generuje ustawienie (konfiguracja) telefonii internetowejMedfile®:

  • współpraca z platformą SuperVoIP.pl
  • polepszenie komunikacji z pacjentem 
  • możliwość przypisania VoIP wielu użytkownikom
  • znaczne ułatwienie pracy w większej placówce bądź przychodni
  • przejrzystość oraz intuicyjność w obsłudze

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń?

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń?

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP?

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację