Tworzenie własnej strony internetowej

Program Medfile® służy do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Głównym celem programu jest usprawnienie pracy w gabinecie lekarskim oraz fizjoterapeutycznym co umożliwia szereg funkcji, w które program dla gabinetu został wyposażony.

Medfile® umożliwia również poprawienie wizerunku swojej praktyki lekarskiej oraz pozwala zaistnieć w internecie za pomocą własnej strony internetowej.

Krok 1

Aby rozpocząć proces tworzenia
własnej strony internetowej
po zalogowaniu się w programie
należy z dostępnych z menu zakładek
wybrać zakładkę o nazwie „Strona WWW”.
Początkowo należy wpisać nazwę
jaką ma nosić nasza domena.
Samodzielnie ustalamy pierwszy człon nazwy, 
natomiast drugi człon to nazwa programu.
W kolejnym kroku wpisujemy
swoje imię i nazwisko
lub nazwę placówki - przychodni
,
która ma reprezentować naszą praktykę
lekarską i być rozpoznawalna na rynku.

Adres URL i nazwa placówki
Krok 2

Program umożliwia dodanie baneru. 
Aby skorzystać z tej możliwości należy 
użyć przycisku „Dodaj baner” 
i wybrać odpowiedni plik
wśród dostępnych na komputerze.

Dodaj baner
Krok 3

Aby nasza praktyka lekarska
była bardziej rozpoznawalna 
program dla gabinetu Medfile® pozwala również 
dodać swoje własne logo. 
Wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj logo” 
i wgrać zdjęcie z dostępnych plików
na komputerze.

Dodaj logo
Krok 4

Aby nasza strona internetowa 
zyskała ciekawy wygląd 
możliwe jest indywidualne wybranie tła.
W tym celu należy użyć przycisku 
umieszczonego w górnym prawym rogu
„Wybierz kolor tła” po czym wybieramy 
według własnych preferencji
jedną spośród dostępnych opcji.

Wybierz dedykowany kolor tła
Krok 5

Kolejnym krokiem jest
uzupełnienie opisu swojej
działalności
.
Można tam wpisać doświadczenia, 
osiągnięcia lub inne ważne informacje. 
Wystarczy wpisać w obszar tekstowy 
dowolny tekst. 
Istnieje również możliwość 
modyfikowania czcionki,
rozmiaru czy rozmieszczenia.

Wprowadź opis prowadzonej działalności lekarskiej
Krok 6

Poniżej pojawiają się pola dotyczące kontaktu,
które należy uzupełnić,
aby były widoczne na stronie internetowej. 
To znacznie ułatwia wizytę pacjentom, 
którzy korzystają z usług naszej praktyki 
po raz pierwszy.

Uzupełnij dane kontaktowe
Krok 7

Równolegle do kontaktu 
umieszczona została informacja
odnośnie godzin pracy. 
Aby dodać godziny pracy
należy wyszukać dany dzień 
oraz kliknąć na „+ dodaj godziny pracy” 
po czym pojawią się pola,
w których należy z funkcji zegara
wybrać odpowiednią godzinę.
Program umożliwia wprowadzenia dwóch
lub więcej przedziałów czasowych.

Uzupełnij godziny pracy
Krok 8

Program pozwala również wpisać 
nazwę specjalizacji
jaką wykonujemy.
Możliwe jest wpisanie więcej
niż jedną specjalizację.

Wprowadź specjalizacje lekarskie
Krok 9
  • Za pomocą chckboxów, możemy aktywować lub dezaktywować daną funkcję, które na bieżąco można dodawać lub edytować,
  • Przykładowo aktywując formularz rejestracji pacjentów On-Line, jesteśmy w stanie wybrać z listy rozwijanej właściwy typ formularzu.
Aktywuj właściwe chckboxy
Krok 10
  • Jesteśmy w stanie również bezpośrednio z tej perspektywy przejść do aktywacji SMS z opinią,
  • Klikamy przycisk „Aktywuj SMS z opinią”  i zostajemy automatycznie przekierowani do ustawień SMS.
Aktywuj SMS z opinią
Krok 11

Widok, który otrzymamy po przejściu do ustawień wiadomości SMS.

Widok ustawień SMS
Krok 12
  • Uzupełnieniamy treść stopki, której treść również można edytować,
  • Następnie wpisujemy treści, które będą pozycjonować stronę na tle konkurencji,
  • Wpisujemy tytuł strony, słowa kluczowe, które będą ją pozycjonować w wyszukiwarce oraz kod śledzenia — Google Analytics, dzięki któremu będziemy prowadzić analizy i statystyki naszej strony internetowej,
  • Po uzupełnieniu wszystkich pól należy zapisać naszą stronę internetową poprzez użycie przycisku „Zapisz zmiany”.
Uzupełnij stopkę i pozycjonowanie strony
Krok 13

W celu potwierdzenia, że strona została stworzona pojawi się komunikat „Poprawnie zapisano stronę” umieszczona na zielonym tle.

Komunikat o poprawnym zapisie strony
Krok 14

Wygląd strony internetowej 
można zobaczyć używając
przycisku „Podgląd” umieszczonym 
w prawym górnym rogu.

Podgląd strony www
Krok 15

Podgląd poprawnie wykonanej
strony internetowej.

Wygląd stworzonej strony internetowej

Medfile® pozwala w łatwy sposób stworzyć indywidualną wizytówkę swojej placówki medycznej w Internecie.

W szybki sposób oraz małym nakładem pracy możemy stworzyć atrakcyjną stroną internetową.

Dzięki pozycji w sieci można uzyskać wielu dodatkowych pacjentów, którzy chętnie skorzystają z usług naszej placówki.

Program całkowicie zgodny z RODO

 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Strona www – ile to kosztuje?

Dla Klientów Medfile strona WWW jest bezpłatna: Sprawdź więcej

Tworzenie własnej strony internetowej

Do czego służą Medfile – gabinety?

Medfile – gabinety to bezpłatny katalog stron WWW specjalistów, którzy założyli konto i korzystają z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile. Dzięki tej reklamie, która jest formą globalnego marketingu, można zwiększyć ilość pacjentów i realizowanych wizyt z uwagi na pozycjonowanie strony, która ma szansę trafić do większego grona odbiorców. Sprawdź więcej

Gdzie wgrać swoje zdjęcia, żeby pokazało się w wizytówce? 

W zakładce „Strona WWW” klikamy we „wgraj zdjęcie".

    

Co to jest adres URL?

Jest to nazwa strony, na której pacjenci będą mogli zobaczyć naszą stronę/wizytówkę. 

Czy e-Wizytówkę mogę edytować w dowolnym momencie?

Jak najbardziej tak! W systemie Medfile bezpośrednio ze zakładki „Wizytówka haloDoctor” - masz możliwość edycji wcześniej wprowadzonych danych. Możesz usuwać oraz dodawać treści, jak i zdjęcia w galerii. 
Pamiętaj jednak o tym, że każdorazowa edycja sprawi, że Twoja wizytówka trafi do ponownej weryfikacji i stanie się ponownie widoczna dopiero po zaakceptowaniu jej przez naszego moderatora. Zobacz więcej.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację