Sprawdzanie źródła wizyty

Program dla gabinetu Medfile® jest idealnym narzędziem do zarządzania wizytami w Twoim gabinecie.

Bezpośrednio z zakładki „Kalendarz” użytkownicy mają możliwość, aby sprawdzić źródło wizyty

Korzystaj z wszystkich funkcjonalności systemu i sprawuj kontrolę nad tym, z którego widoku została umówiona wizyta.

System Medfile® jest zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, otwieramy wybraną wizytę, przez kliknięcie niej, aby sprawdzić źródło zapisanej wizyty.

Wejdź w wybraną wizytę
Krok 2

Nad gabinetem, po prawej stronie pojawia się źródło zapisu wizyty — w tym przypadku wizyta została zapisana za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Sprawdź źródło zapisanej wizyty
Krok 3

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, otwieramy wybraną wizytę, przez kliknięcie niej, aby sprawdzić źródło zapisanej wizyty.

Wejdź w wybraną wizytę
Krok 4

Nad gabinetem, po prawej stronie pojawia się źródło zapisu wizyty — w tym przypadku wizyta została zapisana za pośrednictwem strony internetowej, czyli z perspektywy kalendarza.

Sprawdź źródło zapisanej wizyty
Krok 5

Z perspektywy zakładki „Kalendarz”, otwieramy wybraną wizytę, przez kliknięcie niej, aby sprawdzić, czy zapisana wizyta pochodzi z importu danych do naszego programu, czy została już dodana bezpośrednio w Medfile.

Wejdź w wybraną wizytę
Krok 6

Nad gabinetem, po prawej stronie pojawia się źródło zapisu wizyty — w tym przypadku wizyta została importowana do systemu Medfile z innego oprogramowania medycznego, dlatego wyświetla się „Import”

Sprawdź źródło zapisanej wizyty

Prowadź Elektroniczną Dokumentację Medyczną wspólnie z dedykowanym programem dla małych oraz dużych placówek Medfile®.

System pozwala na szybką obsługę pacjenta oraz możliwość weryfikacji, z jakiego źródła została zapisana wizyta.

Dzięki temu udogodnieniu pracownicy mogą w łatwy sposób zweryfikować czy wizyta została zapisana z perspektywy aplikacji mobilnej, czy strony internetowej

Korzystaj z wszystkich udogodnień w systemie, aby jeszcze bardziej usprawnić swoją pracę. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?

Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.

Jak usunąć wizytę?

Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę grupową?

Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej

Jak dodać wizytę?

W kalendarzu klikamy w konkretny dzień i godzinę, pojawi się okienko “Nowa wizyta”. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację