Usuwanie rachunku

Program Medfile® służący do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oferuje wiele intuicyjnych funkcji, a skorzystanie z nich ułatwia pracę.

Program dla placówki medycznej został dostosowany do potrzeb środowiska lekarskiego i jest wciąż udoskonalany.

Dzięki programowi Medfile® z łatwością możemy zaoferować swojemu pacjentowi kompleksową obsługę od założenia kartoteki i zapisania go na wizyty po wystawienie rachunku lub faktury lub też jego usunięcie.

Krok 1

Aby rozpocząć proces
usuwania dokumentu księgowego
należy z widoku głównego
wybrać zakładkę „Rachunki”.
Na ekranie wyświetlą się
wszelkie wygenerowane rachunki.
Należy wyszukać pożądany rachunek
i kliknąć na opcję „Szczegóły”.

Szczegóły wybranego rachunku
Krok 2

Następnie wyświetli się
okno edycji dokumentu.
W celu usunięcia dokumentu
należy użyć przycisku „Usuń dokument”,
który znajduje się na czerwonym tle
na samym dole strony.

Przycisk usuwania wybranego rachunku
Krok 3

Po kliknięciu na przycisk
„Usuń dokument”
wyświetli się prośba
o potwierdzenie decyzji.
W celu sfinalizowania procesu
należy potwierdzić
przyciskiem „Potwierdzam”.

Potwierdzenie usuwania rachunku
Krok 4

Usunięcie dokumentu
zostanie potwierdzone komunikatem
„Dokument został usunięty”.

Komunikat usuniętego rachunku

Program Medfile® pozwala na generowanie nowych dokumentów, ich edycję oraz usuwanie w szybki sposób.

Dzięki takim funkcjom obsługa pacjenta przebiega sprawniej, co staje się dużym atutem gabinetu lekarskiego. 

Medfile® to sposób na dobrą organizację pracy Twojego gabinetu i jest przygotowany pod wytyczne RODO.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy system Medfile jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi?

System Medfile jest kompatybilny z drukarkami novitus oraz posnet.

Jak mogę zmienić formę płatności?

Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie. 
          

Jak długo ważny jest link do płatności?

Standardowo link ważny jest 2 dni. 
 

Gdzie zintegrować program Medfile z urządzeniami (drukarka, skaner)?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Urządzenia”. W prawym górnym wybieramy urządzenie, które chcemy zintegrować z programem.  
 

Jakie są wymagania dotyczące integracji dla drukarek fiskalnych?
  • Windows – W10-W11, komputer powinien być po pełnych aktualizacjach oraz dodatkowo należy mieć dostęp do konta administratora,
  • Internet — WiFi, LAN,
  • Sieć — drukarka i komputer muszą pracować w tej samej sieci LAN, WiFi ta sama maska podsieci np.: IP drukarki 192.168.1.10 IP komputera 192.168.1.11,
  • Ustawienia połączenia drukarki — drukarka musi mieć ustawione połączenie przez LAN dla otrzymywania paragonów z programów zewnętrznych, opis powyższego znajduję się w instrukcji drukarek fiskalnych,
  • Klient — musi znać IP oraz port, na jakim pracuje drukarka,
  • Drukarka powinna mieć ustawione statyczne IP,
  • Podczas integracji zalecana jest obecność serwisanta urządzeń fiskalnych.
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację