Edycja rachunku

Medfile® jako oprogramowanie dla gabinetu lekarskiego posiada funkcję wystawiania rachunków oraz ich edycji.

Pozwala na prowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Jeśli omyłkowo wypełnimy błędnie rachunek jest możliwość jego edycji i zmiany danych na poprawne.

Krok 1

Z panelu głównego
należy wybrać zakładkę „Rachunki”.
Spośród wszystkich wystawionych
rachunków wybieramy właściwy
i wchodzimy w jego „Szczegóły”.

Szczegóły zmiana rachunku
Krok 2

Rachunek jest wystawiony
na dane uzupełnione
podczas trwania wizyty,
edytujemy je usuwając
i wpisując poprawne dane.
Edytować można
każde pole formularza rachunku

(w naszym przypadku
została zmieniona nazwa ulicy).

Edycja danych wystawionego rachunku
Krok 3

Po wpisaniu zmian należy je zapisać
naciskając przycisk „Zapisz zmiany”,
który powoduje zapis
poprawionego formularza rachunku.

Zapis edycji zmian rachunku
Krok 4

Po prawidłowym zapisaniu rachunku
pokazuje się komunikat
„Dokument został zapisany”.
Oznacza to, że wprowadzona zmiana w rachunku
została zapisana.

Dokument został zapisany

Lekarze i fizjoterapeuci często wystawiają rachunki za usługę swoim pacjentom w trakcie trwania wizyty. Jeśli pojawi się błąd w pisowni, można go edytować. Rachunek można opłacić trzema formami płatności: karta, gotówka, przelew. Program dla placówki medycznej Medfile® daje możliwość raportowania przychodów wystawionych rachunków oraz ich ilość.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy system Medfile jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi?

System Medfile jest kompatybilny z drukarkami novitus oraz posnet.

Jak mogę zmienić formę płatności?

Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie. 
          

Jak długo ważny jest link do płatności?

Standardowo link ważny jest 2 dni. 
 

Gdzie zintegrować program Medfile z urządzeniami (drukarka, skaner)?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Urządzenia”. W prawym górnym wybieramy urządzenie, które chcemy zintegrować z programem.  
 

Jakie są wymagania dotyczące integracji dla drukarek fiskalnych?
  • Windows – W10-W11, komputer powinien być po pełnych aktualizacjach oraz dodatkowo należy mieć dostęp do konta administratora,
  • Internet — WiFi, LAN,
  • Sieć — drukarka i komputer muszą pracować w tej samej sieci LAN, WiFi ta sama maska podsieci np.: IP drukarki 192.168.1.10 IP komputera 192.168.1.11,
  • Ustawienia połączenia drukarki — drukarka musi mieć ustawione połączenie przez LAN dla otrzymywania paragonów z programów zewnętrznych, opis powyższego znajduję się w instrukcji drukarek fiskalnych,
  • Klient — musi znać IP oraz port, na jakim pracuje drukarka,
  • Drukarka powinna mieć ustawione statyczne IP,
  • Podczas integracji zalecana jest obecność serwisanta urządzeń fiskalnych.
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację