Zmień dane

Twój profil w Portalu Pacjenta to miejsce na uzupełnienie danych podstawowych pacjenta ‑ danych personalnych.

Pełne i prawidłowe uzupełnienie pól przyspieszy proces umawiania wizyt do specjalistów różnych dziedzin medycznych. 

Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor!

Krok 1
  • Widok głównej strony Portalu Pacjenta.
  • Tutaj dane szczegółowe jeszcze nie zostały uzupełnione.
Widok strony głównej Portalu Pacjenta
Krok 2

W celu dokonania zmian w swoim profilu należy kliknąć w „Zmień dane”, przycisk położony jest po prawej stronie okna.

Wybierz przycisk Zmień dane w profilu pacjenta
Krok 3
  • Zmiana danych to aktualizacja danych podstawowych pacjenta (lub wpisanie ich pierwszy raz) oraz zmiana hasła dostępu czy adresu e‑mail które służą do logowania do Portalu Pacjenta.
  • Gdy chcemy zmienić hasło, wybieramy „Zmień” przy pozycji „Hasło”.
  • W oknie „Zmiana hasła” wpisujemy najpierw stare hasło, a następnie dwukrotnie nowe hasło.
  • Wprowadzone zmiany zatwierdzamy przyciskiem „Zmień”, jeżeli jednak rezygnujemy z wprowadzenia zmiany hasła wskazujemy na „Anuluj”.
Zmień hasło w profilu pacjenta
Krok 4
  • Gdy chcemy zmienić adres e‑mail, wybieramy „Zmień” przy pozycji „Adres e‑mail”.
  • W oknie „Zmiana adresu e‑mail” wpisujemy najpierw nowy adres e‑mail, a następnie hasło do konta.
  • Wprowadzone zmiany zatwierdzamy przyciskiem „Potwierdzam”, jeżeli jednak rezygnujemy z wprowadzenia zmiany adresu e‑mail wskazujemy na „Anuluj”.
  • Zmianę hasła oraz adresu mailowego należy zawsze potwierdzić wpisując stare hasło logowania.
Zmień adres e-mail w profilu pacjenta
Krok 5

Na poziomie „Zmień dane” uzupełniamy: imię i nazwisko, numer telefonu, PESEL oraz datę urodzenia pacjenta.

Uzupełnij dane osobowe pacjenta
Krok 6
  • Z listy rozwijanej wybieramy płeć oraz wpisujemy dane adresowe.
  • Ustawiamy konkretny „Oddział NFZ”.
Ustaw oddział NFZ
Krok 7
  • Jeżeli takowe posiadamy to ustawiamy „Uprawnienia NFZ”.
  • Do wyboru są: AZ (pracownicy i byli pracownicy zakładów produkujących wyroby zawierające azbest), IB (inwalidzi wojenni oraz osoby represjonowane), IW (inwalidzi wojskowi), PO (żołnierze), IN (pacjenci inni niż ubezpieczeni, którzy mają prawo do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej), WP (żołnierze zawodowi), ZK (Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi, Zasłużeni Honorowi Dawcy Przeszczepu), (osoby po ukończeniu 75 roku życia) lub brak uprawnień.
  • Zobacz szczegółowo opisane dodatkowe uprawnienia.
Wskaż uprawnienia NFZ
Krok 8

Na zakończenie zapisujemy wprowadzone dane przyciskiem „Zapisz zmiany”.

Zapisz zmiany w profilu pacjenta
Krok 9

Komunikat informujący, że zmiany zostały zapisane.

Zmiany zostały zapisane

W procesie rezerwacji wizyty za pomocą formularza rejestracji online powyższe dane osobowe zostaną automatycznie uzupełnione.

Ułatwiaj sobie korzystanie z konsultacji lekarskich online.

Już dziś załóż kontoPortalu Pacjenta!

 

Zalety funkcji „Zmień dane”Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość uzupełnienia danych osobowych po pierwszym zalogowaniu się do Portalu Pacjenta
  • możliwość szybkiej zmiany wprowadzonych już danych
  • możliwość zmiany hasła i adresu e‑mail
  • wykorzystanie wprowadzonych danych do profilu podczas rejestracji na konsultacje lekarskie

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Jak zmienić dane na recepcie?
  1. W zakładce Moje konto - e-Zdrowie P1 - Użytkownik, sprawdzamy, czy posiadamy wgrane certyfikaty TLS i WSS
  2. Następnie pobieramy adresy świadczeń niebieskim przyciskiem
  3. W liście, która zostanie zaprezentowana na podstawie księgi rejestrowej w RPWDL pojawią się odpowiednie dane, takie jak: zakłady lecznicze, jednostki organizacyjne oraz komórki
  4. Kolejno należy wybrać, w których miejscach się pracuje w Medfile i wybrać odpowiedni gabinet
  5. Zapisujemy zmiany
  6. Dane, które pojawiają się na wydrukach wizyt, na receptach i e-Receptach, skierowaniach oraz innych formularzach pobierają się na podstawie księgi rejestrowej.
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy Medfile posiada portal pacjenta?

Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
 

Jakie funkcjonalności są dostępne w portalu pacjenta?

Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej 
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację