Usuń konto

Szeroki wachlarz możliwości Portalu Pacjenta umożliwia także w razie potrzeby usunięcie konta.

Warunkiem jest podanie prawidłowych danych dostępowych.

Zabezpieczenia Portalu Pacjenta gwarantują bezpieczeństwo dostępu do profilu w portalu.

Krok 1

Wybieramy przycisk „Zmień dane” na stronie głównej Portalu Pacjenta.

Wskaż na przycisk Zmień dane
Krok 2
  • Pod wypisanymi danymi pacjenta, po lewej stronie okna znajduje się przycisk „Usuń konto”.
  • Po jego wybraniu rozpoczynamy usuwanie konta w Portalu Pacjenta.
Wybierz przycisk Usuń konto
Krok 3
  • Pojawia się okno z zapytaniem, czy na pewno chcemy usunąć konto w Portalu Pacjenta.
  • W tym miejscu należy wpisać poprawne hasło do profilu w portalu.
  • Następnie wskazujemy opcję „Potwierdzam”.
  • Możemy także anulować usuwanie konta Portalu Pacjenta przyciskiem „Anuluj”.
Potwierdź chęć usunięcia konta w Portalu Pacjenta
Krok 4
  • Na adres e‑mail (służył do logowania), związanym z indywidualnym profilem Portalu Pacjenta, przychodzi wiadomość.
  • Należy kliknąć w e‑mail „Portal Pacjenta ‑ Usunięte konto”.
Wiadomość e-mail Portal Pacjenta - Usunięte konto
Krok 5

W treści wiadomości e‑mail widnieje potwierdzenie usunięcia indywidualnego konta Portalu Pacjenta.

Konto zostało usunięte

Usunięcie konta odbywa się tylko po prawidłowym zalogowaniu i po potwierdzeniu konta prawidłowym hasłem dostępowym.

Jeżeli jednak pacjent chciałby w przyszłości powrócić do gromadzenia swoich danych medycznych w Portalu Pacjenta, ma taką możliwość.

Załóż konto ponownie i gromadź dane z Portalem Pacjenta haloDoctor.

 

Zalety funkcji „Usuń konto”Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość usunięcia konta w Portalu Pacjenta
  • usuwanie konta odbywa się tylko po podaniu prawidłowych danych dostępowych
  • należy potwierdzić chęć usunięcia profilu w Portalu Pacjenta poprzez podanie poprawnego hasła dostępowego
  • po usunięciu konta możliwość ponownego utworzenia konta na starym bądź nowym e‑mailu
  • usunięcie konta wiąże się z utraceniem danych zgromadzonych na własnym profilu Portalu Pacjenta

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy Medfile posiada portal pacjenta?

Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
 

Jakie funkcjonalności są dostępne w portalu pacjenta?

Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej 
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację