Umów wizytę
Załóż konto w Portalu Pacjenta i korzystaj z jego różnorakich możliwości.
Bezpośrednio ze swojego konta możesz umówić się na wizytę do lekarz lub specjalisty.
e‑Wizyta w haloDoctor to bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla każdego pacjenta.
- Z lewego panelu Portalu Pacjenta wybieramy funkcję „Umów wizytę”.
- Przycisk służy do pełnej komunikacji z portalem halodoctor.pl, gdzie można dokonać rezerwacji wizyty.
- Zostajemy przekierowani na stronę główną halodoctor.pl poruszając się w obrębie zalogowanego konta Portalu Pacjenta.
- W tym miejscu możemy zaplanować konsultacje lekarskie u wybranego specjalisty.
- W wyszukiwarce wpisujemy przykładowo imię i nazwisko lekarza lub specjalisty.
- Możemy wyszukiwać po specjalizacji, mieście, usłudze i specjaliście.
- W prawym górnym rogu strony internetowej halodoctor.pl przedstawiony jest nasz profil z możliwością przejścia wewnątrz Portalu Pacjenta bądź wylogowania.
- Widok zakładki wskazanego lekarza lub specjalisty.
- Oznaczamy w tym miejscu czy wizyta ma być online jako „e‑Wizyta” czy stacjonarnie jako „Wizyta w gabinecie”.
- Wybieramy usługę wizyty.
- Wskazujemy dzień i godzinę planowanej wizyty.
- Strzałkami w lewo/prawo możemy poruszać się po kalendarzu.
- Pacjent podczas rejestracji wpisuje swoje dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e‑mail oraz numer telefonu.
- Następnie akceptujemy postanowienia regulaminu i klikamy w przycisk „Umów wizytę”.
- Wypisujemy „Informacje dodatkowe” tj. PESEL oraz dane adresowe.
- Mile widziane jest wpisanie także „Dolegliwości”.
- Wskazujemy na przycisk „Wyślij”.
- Teraz należy opłacić wizytę.
- Po wybraniu przycisku „Opłać wizytę” przechodzimy do PayU, gdzie możemy dokonać płatności przelewem, BLIKiem albo kartą płatniczą.
- Oferujemy też odroczenie płatności o 30 dni.
- Należy potwierdzić jeszcze rejestrację na e‑Wizytę.
- W tym celu wchodzimy na skrzynkę pocztową (z której e‑mail podaliśmy przy rejestracji).
- Klikamy w otrzymany e‑mail „Potwierdź rejestrację na e‑Wizytę”.
- W otrzymanym e‑mailu trzeba kliknąć w link w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Tymczasem celu anulowania rezerwacji klikamy w link poniżej.
- Po potwierdzeniu wizyty ukazuje się monit „Wizyta została potwierdzona”.
- Specjalista potwierdzi jeszcze wizytę poprzez e‑mail i/lub SMS.
- Z tego e‑maila też mamy możliwość przejścia do pokoju e‑Wizyty.
- Kolejny e‑mail to ostateczne potwierdzenie umówionej wizyty.
- Wybieramy wiadomość „Umówiono konsultację ze specjalistą”.
- W treści e‑maila czytamy, że specjalista oczekuje na obecność na wizycie we wskazanym terminie w wirtualnym gabinecie.
- Klikając w „Przejdź do konsultacji” przechodzimy do wirtualnego gabinetu.
Umawianie wizyty z poziomu Portalu Pacjenta to sama przyjemność.
W portalu masz także wgląd do odbytych i zaplanowanych wizyt na poziomie „Moje wizyty”.
Skorzystaj też z szybszej opcji umów ponownie wizytę w gabinecie albo umów ponownie e‑Wizytę.
Zalety funkcji „Umów wizytę” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- możliwość umówienia wizyty z poziomu Portalu Pacjenta
- możliwość wyboru e‑Wizyty lub wizyty w gabinecie
- dobra synchronizacja Portalu Pacjenta z platformą haloDoctor
- bezproblemowa rejestracja na e‑Wizytę
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.