Umów ponownie e-Wizytę

Portal Pacjenta został stworzony po to, żeby ułatwić pacjentom korzystanie z usług medycznych.

Umów ponownie e‑Wizytę w Portalu Pacjentaprzejdź do e‑Wizyty.

e‑Wizyta w haloDoctor to wspaniałe narzędzie do prowadzenia konsultacji lekarskich online.

Korzystaj z kompleksowego programu dla przychodni oraz gabinetów indywidualnych.

Krok 1
  • Na poziomie „Moje wizyty” wybieramy przycisk „Umów ponownie” przy wybranej wizycie.
  • W ten sposób możemy ponownie dokonać rejestracji do tego samego lekarza na e‑Wizytę.
  • Analogicznie do tego umów ponownie wizytę w gabinecie.
Wybierz przycisk Umów ponownie e-Wizytę
Krok 2
  • Ustawiamy suwakiem opcję „e‑Wizyta”,
  • Wybieramy odpowiednią lokalizację, w której chcemy, aby odbyła się wizyta w gabinecie.
Wybierz odpowiednią lokalizację
Krok 3
  • Wybieramy z listy rozwijanej usługę e‑Wizyty,
  • Przykładowo zapisując się do psychologa, wybieramy usługę Terapia.
Wybierz odpowiednią usługę
Krok 4

Ustalamy dzień i godzinę e‑Wizyty.

Wskaż dzień i godzinę wizyty
Krok 5
  • Jeżeli jednak w trakcie rejestracji uznamy, że ustawiona usługa jest nieodpowiednia, możemy jeszcze w tym miejscu dokonać zmiany.
  • Wybieramy przy usłudze opcję „zmień”.
Zmień usługę e-Wizyty
Krok 6
  • W wyskakującym oknie „Wybierz usługę” wskazujemy inną, interesującą nas usługę na e‑Wizytę.
  • Przykładowo będzie to Terapia behawioralna.
  • Potwierdzamy usługę przyciskiem „wybierz”.
Wybierz nową usługę
Krok 7
  • Gdy nie została wypełniona automatycznie to wypełniamy rejestrację na wizytę.
  • Wpisujemy: imię, nazwisko, adres e‑mail oraz numer telefonu.
  • Jeżeli posiadamy od specjalisty kod rabatowy, wpisujemy go w tym miejscu,
  • Oznaczamy akceptację postanowień regulaminu.
  • Dalej wybieramy przycisk „Umów wizytę”.

Umów wizytę u specjalisty
Krok 8
  • Na wcześniej podany numer telefonu przyjdzie nam 4 cyfrowy kod w wiadomości SMS (jeżeli lekarz ma aktywowane potwierdzanie wizyty przez kod SMS),
  • Wpisujemy go, a następnie klikamy „Potwierdź wizytę”.
Potwierdź rejestrację kodem SMS
Krok 9
  • Wizyta u specjalisty została zapisana.
  • Wizyta wymaga opłacenia.
  • Po kliknięciu w „Opłać wizytę” zostajemy przekierowani na stronę PayU, gdzie możemy dokonać płatności przelewem, BLIKiem albo kartą płatniczą.
  • Możliwe jest też odroczenie płatności o 30 dni.
Opłać umówioną wizytę
Krok 10
  • Tymczasem na e‑mailu należy dokonać potwierdzenia rejestracji na e‑Wizytę.
  • Jeżeli zlekceważymy pierwszą otrzymaną wiadomość e‑mail, zostanie ona wysłana ponownie.
Sprawdź wiadomość e-mail potwierdzającą e-Wizytę
Krok 11
  • W wiadomości e‑mail klikamy w pierwszy link w celu potwierdzenia rezerwacji na e‑Wizytę.
  • Wybierając drugi link możemy odwołać, wcześniej zaplanowaną e‑Wizytę.
Kliknij link w celu potwierdzenia rejestracji
Krok 12
  • Po kliknięciu w link pojawia się informacja, że „Wizyta została potwierdzona”.
  • Lekarz lub specjalista potwierdzi jeszcze wizytę poprzez e‑mail i/lub SMS.
  • Na skrzynkę pocztową przyjdzie jeszcze wiadomość z dostępem do pokoju e‑Wizyty.
  • Tutaj też możemy od razu wybrać przycisk „Przejdź do pokoju e‑Wizyty”.
Dokonaj potwierdzenia e-Wizyty
Krok 13

Kolejny e‑mail to „e‑Wizyta. Konsultacja z specjalistą ‑ przypomnienie”.

Sprawdź wiadomość e-mail z konsultacją
Krok 14
  • W treści e‑maila znajduje się przypomnienie o zbliżającej się konsultacji.
  • Aby przejść do wirtualnego gabinetu, klikamy w link „Przejdź do konsultacji”.
Przejdź do wirtualnego gabinetu

Zobacz na poziomie Moje wizytyPortalu Pacjenta jakie wizyty zostały zaplanowane, odbyte i odwołane oraz jaką e‑Wizytę chciałbyś powtórzyć.

e‑Wizyta w haloDoctor to najlepsze konsultacje lekarskie online.

Zapisz się do specjalisty i przekonaj się sam!  

 

Zalety funkcji „Umów ponownie e‑WizytęPortalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość umówienia powtórnie takiej samej wizyty
  • możliwość wyboru e‑Wizyty albo wizyty w gabinecie
  • rejestracja na e‑Wizytę odbywa się błyskawicznie
  • możliwość zmiany rodzaju usługi po wybraniu nieprawidłowej, jeszcze podczas rejestracji

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację