Reklamacje

Portal Pacjenta to podręczna pomoc i magazyn danych medycznych dla pacjenta. 

Umów wizytę w haloDoctor, opłać wizytę i potwierdź rejestrację na e‑Wizytę.

Czasami z różnych względów wizyta nie może się odbyć, w Portalu Pacjenta jest możliwość złożenia reklamacji na nieodbytą, opłaconą wizytę.

Cztery kroki dzielą Cię tylko od zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę.

Krok 1
  • Logowanie umożliwia wejście do własnego profilu Portalu Pacjenta.
  • W lewym panelu Portalu Pacjenta, w jego dolnej części znajduje się opcja „Reklamacje”.
Kliknij w Reklamacje w Portalu Pacjenta
Krok 2
  • Po wybraniu funkcji „Reklamacje” otwiera się „Formularz zgłoszenia”.
  • W formularzu wybieramy z listy rozwijanej wizytę, którą chcemy reklamować.
Wybierz wizytę w formularzu zgłoszenia
Krok 3
  • Pozostaje w „Treść reklamacji” wpisać przyczynę reklamacji.
  • A następnie wybrać przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
Wyślij zgłoszenie
Krok 4

Pojawiający się komunikat wskazuje na prawidłowe wysłanie zgłoszenia reklamacji.

Reklamacja została wysłana

Masz opłaconą e‑Wizytę w haloDoctor a wizyta się nie odbyła bądź nie może się odbyć?

Żaden problem! Zgłoś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Portalu Pacjenta.

Pomożemy Ci odzyskać pieniądze za niezaistniałą wizytę.

Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku.

 

Zalety funkcji „ReklamacjePortalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę
  • szybki kontakt z obsługą klienta przez formularz kontaktowy
  • opłacona wizyta a sytuacje losowe to już nie problem

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację