Reklamacje
Portal Pacjenta to podręczna pomoc i magazyn danych medycznych dla pacjenta.
Umów wizytę w haloDoctor, opłać wizytę i potwierdź rejestrację na e‑Wizytę.
Czasami z różnych względów wizyta nie może się odbyć, w Portalu Pacjenta jest możliwość złożenia reklamacji na nieodbytą, opłaconą wizytę.
Cztery kroki dzielą Cię tylko od zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę.
- Logowanie umożliwia wejście do własnego profilu Portalu Pacjenta.
- W lewym panelu Portalu Pacjenta, w jego dolnej części znajduje się opcja „Reklamacje”.
- Po wybraniu funkcji „Reklamacje” otwiera się „Formularz zgłoszenia”.
- W formularzu wybieramy z listy rozwijanej wizytę, którą chcemy reklamować.
- Pozostaje w „Treść reklamacji” wpisać przyczynę reklamacji.
- A następnie wybrać przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
Pojawiający się komunikat wskazuje na prawidłowe wysłanie zgłoszenia reklamacji.
Masz opłaconą e‑Wizytę w haloDoctor a wizyta się nie odbyła bądź nie może się odbyć?
Żaden problem! Zgłoś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Portalu Pacjenta.
Pomożemy Ci odzyskać pieniądze za niezaistniałą wizytę.
Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku.
Zalety funkcji „Reklamacje” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- możliwość zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę
- szybki kontakt z obsługą klienta przez formularz kontaktowy
- opłacona wizyta a sytuacje losowe to już nie problem
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.