Pomoc
Strona przedstawia listę pytań i odpowiedzi dla pacjentów.
Pytania te są pomocne podczas umawiania wizyty oraz w trakcie jej trwania.
W razie wątpliwości czy problemów podczas korzystania z Portalu Pacjenta skorzystaj z opcji „Pomoc”.
Solidna dawka wiedzy Cię nie zawiedzie.
- Portal Pacjenta to platforma pomocna pacjentom.
- Gdy jednak pacjent potrzebuje wsparcia podczas korzystania z platformy, może posłużyć się funkcją „Pomoc”.
- Przycisk „Pomoc” znajdziemy w lewym dolnym rogu okna.
- Po wybraniu opcji „Pomoc” zostajemy przekierowani na stronę, która jest zbiorem najczęściej zadawanych pytań przez pacjentów.
- Pytania dotyczą działania e‑Wizyt, e‑Recept, e‑Zwolnień oraz teleporad lekarskich.
Aby powrócić do okna głównego platformy, należy wybrać zamieszczony w górnej części okna przycisk „Powrót”.
Potrzebujesz pomocy w czasie korzystania z Portalu Pacjenta?
To żaden problem ‑ wejdź w opcję „Pomoc” i dowiedz się jak rozwiązać problem.
Konsultacje lekarskie online na najwyższym poziomie.
Warto posiadać konto w Portalu Pacjenta.
Zalety funkcji „Pomoc” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- zbiór najczęściej zadawanych pytań przez pacjentów
- skarbnica wiedzy o teleporadach lekarskich
- podpowiedzi dla pacjentów podczas jakichkolwiek wątpliwości podczas korzystania z Portalu Pacjenta
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.