Pomoc

Strona przedstawia listę pytań i odpowiedzi dla pacjentów

Pytania te są pomocne podczas umawiania wizyty oraz w trakcie jej trwania.

W razie wątpliwości czy problemów podczas korzystania z Portalu Pacjenta skorzystaj z opcji „Pomoc”.

Solidna dawka wiedzy Cię nie zawiedzie.

Krok 1
  • Portal Pacjenta to platforma pomocna pacjentom.
  • Gdy jednak pacjent potrzebuje wsparcia podczas korzystania z platformy, może posłużyć się funkcją „Pomoc”.
  • Przycisk „Pomoc” znajdziemy w lewym dolnym rogu okna.
Wybierz opcję Pomoc
Krok 2
  • Po wybraniu opcji „Pomoc” zostajemy przekierowani na stronę, która jest zbiorem najczęściej zadawanych pytań przez pacjentów.
  • Pytania dotyczą działania e‑Wizyt, e‑Recept, e‑Zwolnień oraz teleporad lekarskich.
Najczęściej zadawane pytania przez pacjentów
Krok 3

Aby powrócić do okna głównego platformy, należy wybrać zamieszczony w górnej części okna przycisk „Powrót”.

Powrót do okna głównego Portalu Pacjenta

Potrzebujesz pomocy w czasie korzystania z Portalu Pacjenta?

To żaden problem ‑ wejdź w opcję „Pomoc” i dowiedz się jak rozwiązać problem.

Konsultacje lekarskie online na najwyższym poziomie.

Warto posiadać konto w Portalu Pacjenta.

 

Zalety funkcji „Pomoc”Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • zbiór najczęściej zadawanych pytań przez pacjentów
  • skarbnica wiedzy o teleporadach lekarskich
  • podpowiedzi dla pacjentów podczas jakichkolwiek wątpliwości podczas korzystania z Portalu Pacjenta

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację