Moje wizyty

Portalu Pacjenta można mieć kontrolę nad swoimi zaplanowanymi, opłaconymi, odbytymi oraz anulowanymi wizytami.

Ponadto z tego miejsca można ponownie umówić wizytę lub przejść do e‑Wizyty.

Ważne funkcje dla pacjenta zawsze pod ręką w Portalu Pacjenta

Konsultacje lekarskie prosto z Twojego domu!

Krok 1

Z lewego panelu w Portalu Pacjenta wybieramy „Moje wizyty”.

Wybierz Moje Wizyty z panelu po lewej stronie Portalu Pacjenta
Krok 2
  • Widok, gdy jest „Brak dostępnych wizyt”, czyli moment gdy pacjent jeszcze nie umówił wizyty za pośrednictwem Portalu Pacjenta.
  • Żeby w tym miejscu pojawiły się jakieś wizyty należy je zaplanować w halodoctor.pl.
Brak dostępnych wizyt w Portalu Pacjenta
Krok 3
  • Widok zaplanowanych, opłaconych, odbytych oraz anulowanych wizyt.
  • Wizyta „Zaplanowana” to taka, która dopiero się odbędzie.
  • Wizyta „Opłacona” to taka, która została już z góry opłacona przez pacjenta.
  • Wizyta „Po terminie” to taka, która już się odbyła.
  • Wizyta „Anulowana + data anulowania” to taka, która została anulowana przez pacjenta (przez linka otrzymanego w e‑mailu) lub anulowana przez lekarza (w programie Medfile®).
  • Ponadto na liście znajdziemy też następujące oznaczenia:
    ‑ Dane specjalisty w postaci imienia, nazwiska, specjalizacji;
    ‑ Dane wizyt w postaci daty, godziny, miejsca, usługi, kosztów oraz długości wizyty;
    ‑ Status wizyt (opisany wyżej) w postaci tagów: zaplanowana, opłacona, po terminie, anulowana;
    ‑ Przyciski prowadzące do ponownej rezerwacji oraz wirtualnego gabinetu (e‑Wizyta).
Widok zaplanowanych, opłaconych, odbytych oraz anulowanych wizyt
Krok 4
Umów ponownie wizytę w Portalu Pacjenta
Krok 5
  • Podczas planowania wizyty oznaczamy czy ta wizyta ma odbyć się online czy w gabinecie.
  • Wybieramy usługę oraz ustalamy termin wizyty.
Planuj wizytę w Portalu Pacjenta
Krok 6

Korzystając z przycisku Przejdź do e‑Wizyty możemy uruchomić wizytę online z lekarzem lub specjalistą.

Przejdź do e-Wizyty
Krok 7

Po szybkiej konfiguracji, rozpoczynamy e‑Wizytę.

Rozpocznij e-Wizytę w Portalu Pacjenta
Krok 8
  • Widok okna e‑Wizyty w haloDoctor.
  • Po dołączeniu do e‑Wizyty lekarza lub specjalisty, można w tym miejscu odbyć normalną, wirtualną wizytę lekarską prosto z Twojego domu.
  • Tak wygląda e‑Wizyta w haloDoctor.
e-Wizyta w haloDoctor

Korzystanie z Portalu Pacjenta przynosi wiele korzyści oraz oszczędza nasz czas i pieniądze.

Możliwość odbycia e‑Wizyty to konsultacja lekarska na miarę XXI wieku.

Portal Pacjenta to porządek w dokumentach medycznych oraz wgląd do wizyt, zarówno tych zaplanowanych, jak i odbytych.

 

Zalety funkcji „Moje wizyty”Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • kontrola nad zaplanowanymi, opłaconymi, odbytymi oraz anulowanymi wizytami
  • możliwość umówienia ponownie takiej samej wizyty
  • przejście do wirtualnego gabinetu na zaplanowaną e‑Wizytę
  • oszczędność czasu i pieniędzy na dojazd do placówki medycznej

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację