Logowanie
Po prawidłowo przeprowadzonej rejestracji konta w Portalu Pacjenta można się do niego zalogować.
Portal Pacjenta to konto osobiste każdego pacjenta.
Jako pacjent masz zawsze możliwość wglądu do zapisanych na koncie danych np. e‑Dokumentów, e‑Recept, e‑Skierowań oraz e‑Zwolnień.
Zaloguj się i korzystaj z pełni możliwości jakie oferuje haloDoctor!
- Wchodzimy na stronę internetową www.halodoctor.pl.
- Na górze, po prawej stronie okna klikamy w „Zaloguj się”.
- Na poziomie „Logowanie do Portalu Pacjenta” wpisujemy swój login i hasło ustawione podczas rejestracji.
- Klikamy w „Zaloguj się”.
- Gdy nie możemy się zalogować, bo konto nie zostało aktywowane należy dokonać jego aktywacji.
- Widzimy startową wersję Portalu Pacjenta, którą możemy uzupełnić o własne dane poprzez zmień dane.
- Ponadto Portal Pacjenta pozwala na wgląd do: Moje wizyty, e‑Recepty, e‑Skierowania oraz e‑Zwolnienia.
- A przez Umów wizytę możemy szybko zapisać się na konsultację z lekarzem lub specjalistą.
W Portalu Pacjenta gromadź dane o swoich wizytach lekarskich w jednym miejscu.
Tylko 3 kroki dzielą Cię od skorzystania ze zbioru wiedzy o Twoim zdrowiu: załóż konto, aktywacja konta oraz logowanie.
Wyloguj się z Portalu Pacjenta po skończonym przeglądaniu.
Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor!
Zalety funkcji „Logowanie” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- szybkie logowanie do Portalu Pacjenta
- możliwość logowania do portalu w dowolnym momencie
- stały dostęp do e‑Dokumentacji medycznej zgromadzonej w jednym miejscu
- możliwość logowania się do portalu w wersji webowej, jak i mobilnej
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto”, a następnie “Dane”. Zmieniamy adres mailowy i akceptujemy zmianę na dole strony przyciskiem “Zapisz zmiany”.
Wchodząc w “Moje konto”- “Użytkownicy” wybieramy konkretnego użytkownika i wchodzimy w jego edycję. Na samym dole strony znajduję się okno “Pozwól na dostęp do aplikacji z adresów IP”. Wpisując IP miejsca pracy, pracownik nie będzie mógł zalogować się poza nią.