Konto nie zostało aktywowane
Załóż konto w Portalu Pacjenta i przeglądaj swoją dokumentację medyczną, kiedy tylko chcesz.
Aktywacja konta wykonywana jest zaraz po utworzeniu konta w Portalu Pacjenta.
Jeżeli jednak konto nie zostało aktywowane należy wrócić ponownie do tego kroku i doprowadzić go do końca.
- Logowanie do Portalu Pacjenta to wpisanie poprawnego loginu oraz hasła ustawionego podczas zakładania konta.
- Następnie klikamy w przycisk „Zaloguj się”.
- Brak aktywacji konta za pomocą kliknięcia w link aktywacji otrzymany w wiadomości e‑mail skutkuje brakiem dostępu do Portalu Pacjenta.
- Jeśli link aktywacyjny nie dotarł można wysłać go ponownie.
- Wybieramy przycisk „Wyślij link jeszcze raz”.
Komunikat informujący o ponownym wysłaniu wiadomości na Twój adres e‑mail z linkiem do aktywacji utworzonego wcześniej konta w Portalu Pacjenta.
- W celu aktywacji konta należy otworzyć otrzymanego e‑maila i kliknąć w przycisk „Kliknij aby potwierdzić konto”.
- Warto pamiętać, że loginem do konta Portalu Pacjenta jest adres e mail, na który została dostarczona ta wiadomość elektroniczna.
Gdy konto w Portalu Pacjenta nie zostało aktywowane to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować wykonać aktywację ponownie. Pamiętaj, że bez aktywacji konta, nie będziesz w stanie się do niego zalogować.
Użytkuj konto Portalu Pacjenta do woli.
Zalety funkcji „Konto nie zostało aktywowane” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- możliwość ponownego wykonania aktywacji
- aktywacja konta pozwala na dostęp do dokumentacji medycznej w Portalu Pacjenta
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.