Konto nie zostało aktywowane

Załóż kontoPortalu Pacjenta i przeglądaj swoją dokumentację medyczną, kiedy tylko chcesz. 

Aktywacja konta wykonywana jest zaraz po utworzeniu konta w Portalu Pacjenta.

Jeżeli jednak konto nie zostało aktywowane należy wrócić ponownie do tego kroku i doprowadzić go do końca.

Krok 1
  • Logowanie do Portalu Pacjenta to wpisanie poprawnego loginu oraz hasła ustawionego podczas zakładania konta.
  • Następnie klikamy w przycisk „Zaloguj się”.
Zaloguj się do Portalu Pacjenta
Krok 2
  • Brak aktywacji konta za pomocą kliknięcia w link aktywacji otrzymany w wiadomości e‑mail skutkuje brakiem dostępu do Portalu Pacjenta.
  • Jeśli link aktywacyjny nie dotarł można wysłać go ponownie.
  • Wybieramy przycisk „Wyślij link jeszcze raz”.
Wyślij link aktywacyjny jeszcze raz
Krok 3

Komunikat informujący o ponownym wysłaniu wiadomości na Twój adres e‑mail z linkiem do aktywacji utworzonego wcześniej konta w Portalu Pacjenta.

Wiadomość została wysłana na Twój adres e-mail
Krok 4
  • W celu aktywacji konta należy otworzyć otrzymanego e‑maila i kliknąć w przycisk „Kliknij aby potwierdzić konto”.
  • Warto pamiętać, że loginem do konta Portalu Pacjenta jest adres e mail, na który została dostarczona ta wiadomość elektroniczna.
Kliknij w przycisk aby potwierdzić konto

Gdy konto w Portalu Pacjenta nie zostało aktywowane to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować wykonać aktywację ponownie. Pamiętaj, że bez aktywacji konta, nie będziesz w stanie się do niego zalogować.

Użytkuj konto Portalu Pacjenta do woli.

 

Zalety funkcji „Konto nie zostało aktywowane”Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość ponownego wykonania aktywacji
  • aktywacja konta pozwala na dostęp do dokumentacji medycznej w Portalu Pacjenta

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację