Aktywacja konta

Kolejnym krokiem po założeniu konta w Portalu Pacjenta haloDoctor jest aktywacja konta.

Bez aktywacji konta nie będziemy się w stanie do niego zalogować.

Korzystaj z konsultacji lekarskich online, nie marnuj czasu na dojazdy do przychodni i stanie w kolejkach.

Krok 1
  • Użycie przycisku „Zarejestruj się” powoduje przekazanie wiadomości e‑mail na podany adres w formularzu.
  • Klikamy w otrzymaną wiadomość e‑mail „Portal Pacjenta ‑ potwierdzenie adresu e‑mail”.
Kliknij w wiadomość i potwierdź adres e-mail
Krok 2
  • W celu aktywacji konta należy kliknąć w przycisk „Kliknij aby potwierdzić konto”.
  • Loginem do konta jest adres e‑mail, na który została dostarczona ta wiadomość elektroniczna.
Kliknij w przycisk aby potwierdzić konto
Krok 3
  • Na poziomie „Aktywacja konta” wpisujemy login oraz hasło ustalone podczas zakładania konta w Portalu Pacjenta.
  • Po zalogowaniu konto zostanie aktywowane.
  • Klikamy w przycisk „Zaloguj się”.
Aktywacja konta Portalu Pacjenta
Krok 4
  • Konto zostało poprawnie aktywowane.
  • Zostajemy automatycznie zalogowani do Portalu Pacjenta.
  • Pokazuje się komunikat „Twój adres e‑mail został zweryfikowany”.
  • Teraz, gdy będziemy chcieli skorzystać z Portalu Pacjenta trzeba będzie wykonać jedynie logowanie.
  • Zobacz co należy zrobić, gdy konto nie zostało aktywowane.
Twój adres e-mail został zweryfikowany

Aktywuj konto Portalu PacjentahaloDoctor i miej e‑Dokumentację medyczną zawsze pod ręką.

Aktywowanie konta to szybki proces, który umożliwi Ci zalogowanie się do Twojego indywidualnego konta w Portalu Pacjenta.

Konsultacje lekarskie online to teraźniejszość obecnych czasów.

 

Zalety funkcji „Aktywacja konta” Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • błyskawiczna aktywacja, bez zbędnego zabierania czasu
  • pewność bezpieczeństwa Twoich danych medycznych
  • możliwość aktywacji konta tylko na aktywnej skrzynce pocztowej
  • możliwość zalogowania się do osobistego konta Portalu Pacjenta w haloDoctor

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy Medfile posiada portal pacjenta?

Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
 

Jakie funkcjonalności są dostępne w portalu pacjenta?

Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej 
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację