Pomoc

Program Medfile® jest programem służącym do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

W razie problemów w obsłudze programu, można skontaktować się z konsultantem telefonicznym.

Zespół Medfile® oferuje również szkolenia dla użytkowników programu.

Krok 1

Wybieramy przycisk „Pomoc”
umieszczony w prawym górnym rogu
okna programu Medfile®.

Wybierz przycisk pomoc
Krok 2

Wskazujemy na liście rozwijalnej temat konsultacji lub tworzymy własny.

Wskaż temat konsultacji
Krok 3
  • Wybieramy w kalendarzu „Datę preferowanego kontaktu”.
  • Ustawiamy "Godzinę".
Ustaw datę i godzinę konsultacji
Krok 4
  • Wpisujemy „Treść wiadomości” kierowaną do konsultanta telefonicznego.
  • Po wypełnieniu całego formularza wybieramy przycisk „Wyślij wiadomość”.
Wyślij wiadomość pomoc
Krok 5

Komunikat potwierdzający wysłanie wiadomości „Dziękujemy za Twoją wiadomość. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe”.

Wiadomość wysłana do konsultanta

Programu dla przychodni i gabinetów Medfile®, oferuje liczne pomoce w postaci instrukcji, zamieszczone w „Przewodniku użytkownika”, pomoc telefoniczna, a także szkolenia online, prowadzone przez naszych wykwalifikowanych konsultantów.

Każdy problem rozwiązywany jest z korzyścią dla użytkownika.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Potrzebuję pomocy jak zgłosić się do Medfile?

W trakcie korzystania z aplikacji webowej Medfile w prawym górnym rogu znajduje się przycisk pomocy. W zgłoszeniu należy wpisać treść oraz dodać potrzebne załączniki.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację